Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile -> Vodafone nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn T-mobile abonnement wordt over twee weken beeindigd maar ik wil als het nog mogelijk is mijn nummer behouden.

Ik heb mijn T-Mobile abonnement al een paar maanden al een paar maanden geleden laten opzeggen omdat het anders duurder werd :p

Nu heb ik een mooie aanbieding gevonden van Vodafone hier http://www.gsmabonnement....odafone&provider=vodafone waar ik zeer geinteresseerd in ben.

Alleen wilde ik weten of nummerbehoud nog mogelijk is. Het zou wel fijn zijn maar als het niet kan heb ik pech.

Ik heb trouwens nog een vraag. Misschien is het een domme vraag, maar wat bedoelen ze precies met factuurkorting? Wordt dat automatisch door hun geregeld?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:54:
Alleen wilde ik weten of nummerbehoud nog mogelijk is. Het zou wel fijn zijn maar als het niet kan heb ik pech.
Als je op bestel klikt, staat er een veld voor nummerbehoud.
Ik heb trouwens nog een vraag. Misschien is het een domme vraag, maar wat bedoelen ze precies met factuurkorting? Wordt dat automatisch door hun geregeld?
Vaak storten dit soort bedrijven na een paar maanden geld op je rekening waarmee je die korting kunt betalen. Hoe dat bij dit specifieke bedrijf zit, kun je het beste aan hen navragen.

Verwijderd

Topicstarter
GlowMouse schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:01:
[...]

Als je op bestel klikt, staat er een veld voor nummerbehoud.

[...]

Vaak storten dit soort bedrijven na een paar maanden geld op je rekening waarmee je die korting kunt betalen. Hoe dat bij dit specifieke bedrijf zit, kun je het beste aan hen navragen.
Ok ik stuur ze een mail.

Ik was trouwens iets belangrijks vergeten te vermelden. Omdat ik pas over anderhalf week 18 ben stond mijn huidige abonnement op naam van mijn vader. Kan dit problemen veroorzaken bij een nummerbehoud?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:08:
[...]

Ok ik stuur ze een mail.

Ik was trouwens iets belangrijks vergeten te vermelden. Omdat ik pas over anderhalf week 18 ben stond mijn huidige abonnement op naam van mijn vader. Kan dit problemen veroorzaken bij een nummerbehoud?
Ja, dit kan problemen veroorzaken. Als je het nieuwe contract op jou naam wilt hebben staan, dan moet je de nummerportering gegevens van je vader geven. Dus naw gegevens van je pa moet je dan ook opgeven.

Echter je moet een nummer minimaal 2 weken voordat het afgesloten wordt door een provider laten porteren, anders vervalt het nummer. Dus voor die laatste 2 weken moet een provider de aanvraag hebben gedaan bij t-mobile. Ik zou dus nog even klantenservice bellen of dit geen problemen geeft :)

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 11:06
En het nummer moet nog actief zijn natuurlijk ...

Verwijderd

Topicstarter
Oei dit had ik eerder moeten weten |:(

Ingangsdatum van mijn abonnement was 2005-08-27

En ik neem aan dat T-mobile morgen niet open is :(

Kan ik er anders misschien mee naar een T-mobile winkel? Mijn ouders gaan morgen namelijk naar Amsterdam. Daar hebben ze vast wel een T-mobile winkel of niet?

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:16:
Oei dit had ik eerder moeten weten |:(

Ingangsdatum van mijn abonnement was 2005-08-27

En ik neem aan dat T-mobile morgen niet open is :(

Kan ik er anders misschien mee naar een T-mobile winkel? Mijn ouders gaan morgen namelijk naar Amsterdam. Daar hebben ze vast wel een T-mobile winkel of niet?
Ja dat kan ook. In de klaverstraat zit er een. Echter is klantenservice op zondag ook open hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:17:
[...]

Ja dat kan ook. In de klaverstraat zit er een. Echter is klantenservice op zondag ook open hoor :)
Thanks volgens mij heb je idd gelijk :)

Ik keek hiernaar:
Afbeeldingslocatie: https://www.t-mobile.nl/global/media/images/shopping/0800_combi_rel.gif

Maar dat gaat dus blijkbaar om de bestellijn.

• DaannO
Het telefoon nummer is trouwens 0800-7111 of 1200 met je gsm (gratis nummer). Op de site staan geen tijden van de klantenservice, dit komt omdat ze altijd open zijn ;)

Verwijderd

Vraagje: heb je het nieuwe abo onder je eigen naam aangevraagd? Zo ja, gaat het hele feest sowieso niet door. Je moet op het moment van je aanvraag minimaal 18 jaar oud zijn. Geen 17 jaar en 364 dagen en dus ook geen 1,5 week voor je verjaardag.

Daarnaast vrees ik dat je te laat bent met nummerbehoud. Dat moet minimal 2 weken van te voren worden aangevraagd door je nieuwe provider bij je oude; ga er dus uit dat je een aanvraag minimaal 3 weken vooraf in moet dienen.

Het enige wat je kunt proberen is om T-Mobile te bewegen het abo iets langer door te laten lopen. Daarnaast moet je aan je nieuwe provider doorgeven dat het oude contract onder andere gegevens bekend is.

Verwijderd

Dit is toch wel mogelijk wanneer je je oude abonnement omzet naar pre-pay?

Echter nu wel te laat omdat je je abonnement al stop gezet hebt.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 16:14

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

DaannO schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:22:
Het telefoon nummer is trouwens 0800-7111 of 1200 met je gsm (gratis nummer). Op de site staan geen tijden van de klantenservice, dit komt omdat ze altijd open zijn ;)
Binnenkort niet meer hoorde ik van een vriend die daar werkt. Ze gaan zondag helemaal dicht en andere dagen eerder dicht. Voor de exacte tijden moet je ze maar ff bellen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• RoelJewel
tymiek schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:13:
[...]

Binnenkort niet meer hoorde ik van een vriend die daar werkt. Ze gaan zondag helemaal dicht en andere dagen eerder dicht. Voor de exacte tijden moet je ze maar ff bellen.
[OT] Lekker klantvriendelijk ... Alsof je 's nachts of op zondag geen problemen met je abo etc. kunt hebben .... Zet er dan maar een paar mensen neer waardoor je wel bereikbaar blijft ..

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
DaannO schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:22:
ma. t/m vrij. van 08:00-20:00 en
za. van 09:00 tot 17:30

Zondag gesloten ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• DaannO
nils7 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:49:
[...]

ma. t/m vrij. van 08:00-20:00 en
za. van 09:00 tot 17:30

Zondag gesloten ;)
Is dat ook voor de dealer? Of alleen voor consumenten, want ik vind het wel een achteruitgang van klantvriendelijkheid en service :S

• RoelJewel
De klantenservice van Telfort is nog 'beter':
De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. Wilt u een medewerker spreken bel dan maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 en zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Zondag en feestdagen gesloten.
Uhm, 24 uur per dag bereikbaar :?

Verwijderd

die helpdesk bij tmobile is wel zo verschrikkelijk slecht. ik krijg altijd een soort laagbegaafde half nederlands sprekende vent aan de lijn.

kben ook net mn nr kwijt, kwas net te laat. ben je 7jaar klant...

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:09:
die helpdesk bij tmobile is wel zo verschrikkelijk slecht. ik krijg altijd een soort laagbegaafde half nederlands sprekende vent aan de lijn.

kben ook net mn nr kwijt, kwas net te laat. ben je 7jaar klant...
Nummerbehoud kan alleen tussen actieve nummers... is bij alle providers zo!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Pagina: 1