Toon posts:

Screensaver uitschakelen in Quicktime?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in Quicktime een filmpje draai (ik gebruik versie 7.1 trouwens), wordt mijn screensaver niet automatisch uitgeschakeld. Dus wanneer ik langer dan 15 minuten aan het kijken ben zonder mijn muis aan te raken, gaat m'n computer over naar screensaver mode.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Ik heb alle instellingen al tweemaal doorgelopen, maar heb nergens een optie hiervoor kunnen vinden.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:30:
Wanneer ik in Quicktime een filmpje draai (ik gebruik versie 7.1 trouwens), wordt mijn screensaver niet automatisch uitgeschakeld. Dus wanneer ik langer dan 15 minuten aan het kijken ben zonder mijn muis aan te raken, gaat m'n computer over naar screensaver mode.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Ik heb alle instellingen al tweemaal doorgelopen, maar heb nergens een optie hiervoor kunnen vinden.
Draai je qt wel fullscreen? Want anders springt ie natuurlijk op z'n screensaver. Je zou anders eventueel je screensaver helemaal uit kunnen schakelen, of misschien op zoek gaan naar een of ander programmaatje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bekijk Quicktime altijd fullscreen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is gewoon de Windows screensaver.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat klopt. Maar veel applicaties (zoals Windows Media Player) zorgen ervoor dat de screensaver niet aan gaat wanneer je je computer niet aanraakt tijdens het bekijken van een filmpje. Vreemd genoeg doet Quicktime dit niet.