Toon posts:

De Atmel 128-16 AL programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeieanvond iedereen,

Ik zit met het volgende ik ben een student, en ik heb heleboel sides aflopen zoeken, het gaat om het volgende ik moet een atmel 128-16 Al programmeren ( microcontroller ) in Embedded C. Dus waar het gaat is dat de de tijd wordt weergegeven( uren , min, sec ) op een LCD Display. Kan iemand mij hiermee helpen????

Alvast bedankt Harold.
:)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat voor uC :?

Ik ken dat type niet (bedoel je niet een Mega128?), maar volgens mij staan er ergens op de Atmel site een hele database aan voorbeelprogramma's, met een beetje fantasie kan je daar wel een klok mee maken.

En het klinkt een beetje als een huiswerkvraag ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Begin eerst eens zelf met het maken van een opzetje. Er is meer dan genoeg documentatie te vinden over zowel embedded C als die microcontroller. Pak de datasheet erbij en probeer op basis daarvan de juiste poorten aan te sturen. Als je tegen concrete problemen aanloopt kun je hier een nieuw topic openen, maar hier kunnen we gewoon niks mee. :)

Lees overigens meteen even Algemene gedragsregels (Netiquette) door om te zien waarom ik dit topic eigenlijk precies sluit, en kijk daarna ook in het bijzonder even Programming Beleid - De "quickstart" door, waar je meer info kan vinden over wat we hier in Programming specifiek van een topic verwachten. Het openen van éénzelfde topic op twee verschillende plaatsen is in elk geval sowieso niet de bedoeling.

Ondanks alles toch welkom op GoT. :)

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 12-08-2006 20:16 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.