Welke compleet zilvergrijze notebook?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Hoi,

Ik ben voor een bekende zoekende naar een laptopje compleet uitgevoerd in zilvergrijs. Er is een maximum budget van 750 a 800 euro. Het enige wat ik hiervoor kon vinden waren de volgende notebooks:

Dell Inspiron 6400
Asus A6U (niet geheel zilvergrijs helaas)

Is er nog meer keuze in de zilvergrijze wereld? Wat meer keuze zou niet verkeerd zijn namelijk...

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mac?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Macbook lijkt me niet he ;), die zit er toch echt 300 euro overheen wat betreft het budget (met studentenkorting nog steeds 250 euro eroverheen).
Misschien is het handig als je even de specs hier post mbt de modellen die je op het oog hebt, ipv dat mensen nu naar specs moeten gaan zoeken... De Asus A6U is b.v. een series, waarbij we dus moeten weten welke configuratie je bedoelt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

de Medionkloon van de MSI S2x0 serie? Die zijn ook in het grijs als ik me niet vergis.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:51

Theo

moederbord

De MSI s262 en S271 zijn in veel kleuren leverbaar (bijv wit en bordeaux rood). het zal mij niets verbazen asl ze ook in het grijs leverbar zouden zijn

Nu met WP, PV, EV en PC

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer gewoon wat sites langs te gaan van bekende fabrikanten en je komt al een heel eind. Eigenlijk kan ik niet in je topicstart zien dat je veel zelfonderzoek hebt gedaan, het lijkt er een beetje op dat wij het voor je mogen uitzoeken. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling hier. Als je dus een topic opent, probeer dan even duidelijk aan te geven wat je zelf hebt uitgezocht. :)

Het lijkt me dat je met de gegeven tips wel eventjes zoet bent. Veel succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.