Toon posts:

Voeding aanzetten zonder moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik wil een voeding in een kast plaatsen, zonder dan ik een moederbord nodig heb om de voeding aan te zetten.

Is het mogelijk om draadjes door te verbinden, om een normale voeding aan te zetten? Weet niemand dit, of weet iemand waar ik een dergelijke voeding vandaan kan halen?

Alvast bedankt

GR BASH

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:17:
Hi

Ik wil een voeding in een kast plaatsen, zonder dan ik een moederbord nodig heb om de voeding aan te zetten.

Is het mogelijk om draadjes door te verbinden, om een normale voeding aan te zetten? Weet niemand dit, of weet iemand waar ik een dergelijke voeding vandaan kan halen?

Alvast bedankt

GR BASH
Op google / got kun je dit zeer makkelijk vinden, dit gaat doormiddel van het verbinden van 2 pins in de ATX stekker.

Zoekze

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo: PC Voeding-tester/gebruik als projectvoeding + pinouts :)
En elke voeding moet het volgens mij kunnen als je de connectoren verbind. Is ook veel te vinden in de search ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Verbind het pinnetje dat aan het groene kabeltje zit met die van een pinnetje waar een zwarte aan zit :)

Verwijderd

Hey! die vraag heb ik nou ook toevallig! ben nu men voeding aan het sleeven :9.....
Real power 550 wat, wil wel mijn verlichtig zien, heb namelijk ook nog geen mobo :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

5 seconden zoekwerk en je vindt dit - of misschien evenveel denkwerk als je een keer de pinout van de voeding ziet. Voortaan aub zelf zoeken. Sowieso is er nog een erg belangrijke punt als je PSU zonder mobo aan wilt zetten. Maar die mag je zelf opzoeken :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.