Ik zag net bij de IT's voor €799,- een hifiset Cinepower 200 van Harman Kardon. Mijn vraag is of er enige mensen zijn die deze set hebben en wat ze er van vinden. Ik heb al op verschillende sites Reviews gezocht maar ik heb er maar 1 kunnen vinden op http://www.kieskeurig.nl/...8B7B0C125718B004BFD45.htm.
Is dit veel vooruitgang op mijn huidige set?
Ik heb nu een oude versterker van ongeveer 20 jaar oud (een Akai AM-A1) en 2 luidsprekers bij de gamma a 15 euro per stuk. Als ik nu films of muziek ga kijken/luisteren dan zit er de hele tijd een brom door heen en de linkerbox valt af en toe weg. Dit ligt aan mijn versterker want met andere boxen heb ik het ook.
Waar wil ik dit setje voor gaan gebruiken?
Ik wil deze set voornamelijk gaan gebruiken om muziek te luisteren.
Over een paar maanden koop ik een flatscreen tv (weet nog niet welke) en dan moet hij ook goed geschikt zijn als thuisbioscoop. En dan moet hij goed hard kunnen... Zeg maar hetzelfde als een bioscoop.
Wat moet er allemaal opzitten
Mijn budget is max €800,- Ik heb wel een paar andere sets gezien maar ik hoor van veel mensen dat herman kardon over het algemeen zeer goed is en sony is een stuk minder. Dit zeggen mensen uit mijn directe omgeving.
Ik denk zelf dat deze post volledig is.
Ik hoop dat ik wat hoor van Jullie
Met vriendelijke groet,
Barry Claassens
Kort samengevat
Is deze set goed of zijn er nog beter sets dan deze set voor max €800,-
Is dit veel vooruitgang op mijn huidige set?
Ik heb nu een oude versterker van ongeveer 20 jaar oud (een Akai AM-A1) en 2 luidsprekers bij de gamma a 15 euro per stuk. Als ik nu films of muziek ga kijken/luisteren dan zit er de hele tijd een brom door heen en de linkerbox valt af en toe weg. Dit ligt aan mijn versterker want met andere boxen heb ik het ook.
Waar wil ik dit setje voor gaan gebruiken?
Ik wil deze set voornamelijk gaan gebruiken om muziek te luisteren.
Over een paar maanden koop ik een flatscreen tv (weet nog niet welke) en dan moet hij ook goed geschikt zijn als thuisbioscoop. En dan moet hij goed hard kunnen... Zeg maar hetzelfde als een bioscoop.
Wat moet er allemaal opzitten
- DVD-speler
- Radio
- CD speler
- DTS
- en een ingang dat ik me TV er later op kan aansluiten
Mijn budget is max €800,- Ik heb wel een paar andere sets gezien maar ik hoor van veel mensen dat herman kardon over het algemeen zeer goed is en sony is een stuk minder. Dit zeggen mensen uit mijn directe omgeving.
Ik denk zelf dat deze post volledig is.
Ik hoop dat ik wat hoor van Jullie
Met vriendelijke groet,
Barry Claassens
Kort samengevat
Is deze set goed of zijn er nog beter sets dan deze set voor max €800,-
[ Voor 0% gewijzigd door Barry1989 op 12-08-2006 18:06 . Reden: foutje andere winkel vermeld ]