Je hebt geen local loopback. Je kan dus niet verbinden naar je eigen ip-adres en door je portforward bij je server uitkomen. Wat je zou kunnen doen is ergens een (dynamische) host te scoren, die te laten forwarden naar je eigen ip en op je eigen server een dns-server draaien die alles voor dat domein doorverwijst naar je server met het lokale IP.
Je zou ook een hosts-entry kunnen maken

maar als je zoals ik veel subdomeinen hebt is een dns-server wellicht makkelijker.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:58:
Loopback connection, gaat niet werken om vanuit je eigen netwerk je externe ip te benaderen. Overigens zou ik je startpost ff editen. Niet echt slim om je IP zomaar hier neer zetten. En als je dat WAN IP verzonnen hebt, dan is degene met dat IP er denk ik niet echt blij mee.
GrtZ
grmbl, anders typ ik iets sneller?
Verder maakt het niet echt uit of je je IP wel of niet ergens post, als je ergens een eigen domein hebt kan je daarmee het IP ook achterhalen. Het is gewoon zijn plicht ervoor te zorgen dat er niemand binnen kan komen
Sowieso is het erg onwaarschijnlijk dat iemand hem nu aan gaat vallen nu hij zijn IP gepost heeft, er worden dagelijks complete subnets gescanned op computers. Op mijn server zie ik er dagelijks een flink aantal langskomen. De kans dat zijn IP-adres niet bekend is is daarom vrij klein
Het valt allemaal wel mee dus, en het klinkt een beetje paranoia
edit: trouwens, bij elke website die je bezoekt wordt je IP opgeslagen in een logfile. Eigenlijk is je IP voor de andere kant bekend bij elke verbinding die je maaktThe_Eagle schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:59:
Heb je bij je IP-instellingen van je netwerkkaart je eigen router-adres ingesteld, of die van je ISP? In het eerste geval moet je ze eens op die van je ISP zetten, wil nog wel eens schelen. Vindt je router ook wat leuker

eh, volgens mij weet je computer niet waar het ip-ades van de ISP gezocht moet worden als je router niet als gateway staat ingesteld

nouja, vroeger misschien,
(toen ik werd gewaarschuwd mijn telefoonstekker uit het contact te halen als ik niet op internet zat of als mn pc uitstond, dan kon je ook gehackt worden!!1) tegenwoordig heeft het weinig tot geen invloed meer heb ik zo het idee
[
Voor 80% gewijzigd door
DataGhost op 12-08-2006 17:10
]