Verwijderd
Je hebt veel opgezocht? Wat? reviews, prijslijsten .... wees een specifieker. En user bevindeningen met deze kaart kan je meestal wel vinden op google door het produkt + forum achter te zetten.
Wat zijn je eisen? Wat wil je ermee? Ga je alleen digitale uitgang gebruiken of alleen analoog of mischien wel beide. Wat komt eraan te hangen? Is het voor games of echt puur voor muziek of mischien meer voor films?
Ik heb de 7.1 variant.. zo even een paar van de imo opmerkelijkste puntjes:
- zeer goede SNR
- line-in vraagt best veel van je CPU
- is half-duplex.. je output opnemen lukt dus niet. (heb het zelf geprobeerd met 2 pc's en gaat dus gewoon niet.. vond naar aanleiding van deze ervaring ooit een review waarin werd bevestigd dat ie half-duplex is.. weet geen url meer helaas)
- zeer goede SNR
- line-in vraagt best veel van je CPU
- is half-duplex.. je output opnemen lukt dus niet. (heb het zelf geprobeerd met 2 pc's en gaat dus gewoon niet.. vond naar aanleiding van deze ervaring ooit een review waarin werd bevestigd dat ie half-duplex is.. weet geen url meer helaas)
[ Voor 3% gewijzigd door .zolder op 12-08-2006 16:28 ]
offtopic:
Lol vondt ? Ongelooflijk.....Waarom schrijf je dit zo?
Lol vondt ? Ongelooflijk.....Waarom schrijf je dit zo?
M-Audio maakt over het algemeen prima geluidskaarten. Deze kaart is absoluut een goede overall kaart en beter dan menige onboard oplossign. Echter, als je van plan bent om te gaan gamen zou ik een Creative Audigy 1, 2 of 4 nemen ivm de goede support.
Ik wil er absoluut niet mee gamen, ik ga hem voor muziek gebruik,eghie schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:22:
Wat zijn je eisen? Wat wil je ermee? Ga je alleen digitale uitgang gebruiken of alleen analoog of mischien wel beide. Wat komt eraan te hangen? Is het voor games of echt puur voor muziek of mischien meer voor films?
Wil hem in de eerste instantie Analoog aansluiten via mijn versterker: Pioneer VSX 2014i
Had eerst een Creative X-Fi die is mij zwaar tegen gevallen !
Je geeft het schoolvoorbeeld van een topic verkeerd openen. Er staat geen informatie in en de titel is nietszeggend.
Ook heb je volgens mij nog niet helemaal door wat we/JvS met "zoeken" bedoeld. Je moet je zelf ergens in gaan verdiepen. Zoals je in de Registratievoorwaarden en faq leest is het niet de bedoeling dat wij dat voor je doen.
Dus, wederom (!), je topic gesloten.
Ook heb je volgens mij nog niet helemaal door wat we/JvS met "zoeken" bedoeld. Je moet je zelf ergens in gaan verdiepen. Zoals je in de Registratievoorwaarden en faq leest is het niet de bedoeling dat wij dat voor je doen.
Dus, wederom (!), je topic gesloten.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()