Toon posts:

Fingerprint anders na een biertje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een nx6125 laptop van HP. In die laptop zit een fingerprint reader en ik heb dus ook mijn windows login via me vingerafdruk staan. Nou had ik gister een 7 a 8 glazen bier op en ik zet mijn laptop aan en ik kon met alle 4 geregistreerde vingers niet meer inloggen 8)7 . Ik heb bijna een half uur bezig geweest maar het lukte mij niet om erin te komen.

Vanmorgen starte ik dus mijn laptop weer op en ik kwam zonder problemen door de inlog procedure heen, dus nu mijn vraag. Kunnen een paar biertjes iets veranderen aan je vingerafdruk :? ?

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
je vinger afdruk kan volgens mij niet veranderen maar het is wel vaag dat je pc je vingers nietmeer herkent

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 17:17
Misschien dat door kleverige of bezwete vingertoppen, dat ding een beetje moeite heeft met scannen?

..:: ::..

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 08:55
misschien ben je na 7/8 biertjes gewoon heel ver weg geweest en zat je je vingers in je cd-rom driver te rammen (I) ?? :P

Verwijderd

Topicstarter
hmm neej, heb toen ook de reader en mijn handen schoongemaakt met alcohol. werkte alsnog niet.

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Was je niet gewoon te dronken om de goede vingers te vinden?

Evengoed, alcohol fungeert onder andere als een watervervanger, het kan dus zijn dat door dat het water in je bloed en dus ook in je vingers, de huid wat samentrekt waardoor je fingerprint wellicht iets anders is. Lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk

Ik houd het op het eerste :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:13

Nakebod

Nope.

Het enige wat ik mij zou kunnen bedenken is dat door bier/alcohol je bloed een andere samenstelling heeft. Of dat direct verband zou hebben met het niet lezen van je vingerprint?
Of misschien omdat je meer zweet na wat alcoholische versnaperingen :Y) en daarom niet meer goed leesbaar was?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 17:27
Pilske schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:19:
misschien ben je na 7/8 biertjes gewoon heel ver weg geweest en zat je je vingers in je cd-rom driver te rammen (I) ?? :P
+ 1 grappig

;)

Verwijderd

Topicstarter
Even 1 ding duidelijk maken na 7 a 8 glazen bier kan ik me fingerprint reader nog wel vinden hoor d:)b

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:20:
hmm neej, heb toen ook de reader en mijn handen schoongemaakt met alcohol. werkte alsnog niet.
Je stak je hand in een pot bier?

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 17:31

iop

koude vingers

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Verwijderd

Topicstarter
neej het was isopropylalchool ;)

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb zelf een Toshiba met zo'n fingerprintreader en als ik gezopen heb lukt het me ook wel eens niet. Meestal is dat dan omdat ik mijn vinger te snel of te langzaam over de sensor heentrek of net onder de verkeerde hoek zit.
Ik kan nog altijd met een wachtwoord inloggen dus zo'n probleem is dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
kan bij mij ook maar had ik uitgezet,,, maar ik heb echt alles geprobeert kwa hoek en snelheid. Ik kan hem wel minder streng instellen. Na dat ik weer wat biertjes heb gehad zal ik eens proberen of dat helpt ;)

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:20

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:33:
kan bij mij ook maar had ik uitgezet,,, maar ik heb echt alles geprobeert kwa hoek en snelheid. Ik kan hem wel minder streng instellen. Na dat ik weer wat biertjes heb gehad zal ik eens proberen of dat helpt ;)
Heb je in ieder geval een reden om te zuipen :P (ik moet mijn laptop testen daarom zuip ik :+ )
Pagina: 1