Toon posts:

videobeelden groen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Hopelijk kan iemand me verder helpen, ben een beetje ten einde raad! Bedacht op een moment van verveling dat ik de mogelijkheid heb om via de tv films te bekijken die op mijn pc staan. Heb een GeForce 7300GS kaart. Ging ik mee aan de gang en kreeg de info dat ik bij nvidia de meest recente driver moest ophalen. Zo gezegd, zo gedaan en toen is eigenlijk het gelazer begonnen. Al mijn beeldmateriaal speelt prima af alleen met groen als hoofdkleur. Ga ik branden via nero burningrom, geeftdeze ook groen beeld. Alle codecs al verwijderd en nog steeds groen als hoofdkleur. Bij nvidia gekeken maar daar kom ik ook niet verder. Hopelijk heeftiemand een idee wat er aan de hand is en wat hieraan te doen is, ik hoor het graag want het groen komt me onderhand m'n neus uit! Alvast bedankt voor de genomen moeite en groetjes Charley

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36

Quakie

quakelen

Waar kijk je de films op met de groene kleur?

Als je ze direct op je tv kijkt dan kan een mogelijke oorzaak zijn dat je via 2e scherm kijkt.
Hij "kloont" van display1.

Probeer eens in je Nivida settings te kijken of je je tv als display1 kan krijgen.

Ik teken nergens meer voor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak eens een iets oudere driver, soms willen die wel eens iets beter werken. Wat ook vaak helpt is even de overlay op default te zetten (voor alle kanalen) bij je display properties.