Toon posts:

Asus V7700 Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

Ik heb effe een vraagje ik heb hier mijn server staan met een videokaart die ik gekregen heb namelijk de v7700 van asus

Nu doet hij het perfect maar hij ziet geen tv in en out als ik de nvidia drivers download zegt hij dat ik geen compatible kaart heb .

Weet iemand waa rik de orginele drivers kan downloaden ?

Systeem :
P3 501MHz
384 MB Ram
15 GB Seagate ( Rammel Bak )
Samsung DVD-Rom
Geforce 2 GTS/Pro 32MB

Alvast bedankt heb al zelf rond gekeken maar alle download links zijn inactief die ik geprobert heb

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Even rondsnuffelen en dan was je bijvoorbeeld op de Nvidia FTP terecht gekomen. Aannemende dat je Windows hebt, moet je daar zijn.
Neem dan wel de oude detonator drivers. Dus 5x.xx en lager. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 10:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Of misschien via www.driverguide.com.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• TweeB
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zijn ook nog wel te vinden op asus support site.. voor de 7700 series en de deluxe 7700 series..

Verwijderd

Topicstarter
Ben jullie zeer dankbaar _/-\o_

56.72 ben ik aan het downloaden zitten daar die drivers al automaties bij ? voor die tv in en out

Asus site ben ik geweest ik zie alleen nog de mx4000 staan lager niet meer

En van die Nvidia FTP heb ik ook nog nooit van gehoort tog handig zoiets 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 13:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Na alle drivers te hebben geinstalleerd krijg ik dat WDM niet start Code 10 ik neem aan verkeerde drivers ? ik gebruik WDM 2.26VivoTV

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke drivers je het beste kunt gebruiken is gewoon een kwestie van uitproberen, voor een oudere kaart kan het verstandig zijn om oudere drivers te gebruiken. Zie ook de linkjes die in bovenstaande posts gegeven zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.