Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke creditcard in Canada?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor 10 maanden naar Canada en ga hiervoor een creditcard aanvragen. Ik was van plan een MasterCard te nemen, weet iemand of die in Canada geaccepteerd worden?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Ik zou voor de zekerheid een visa nemen, die word waarschijnlijk op meer plekken geaccepteerd aan de andere kant van de oceaan :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mastercard word ongeveer wereldwijd wel geaccepteerd, is een van de grootsten (samen met Visa).

Je kan op de Canadese Mastercard site kijken: http://www.mastercard.com/ca/gateway/en/index.html, maar ik zou me niet te druk maken.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 12-08-2006 11:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Joh, waar ga je ergens heen...? M'n zusje zit momenteel ook voor 11 maanden in canada...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tsja, 'geaccepteerd in Canada' is een beetje breed he ;) Ik ga zelf over 3 weken ook naar Canada voor een jaar en neem amex mee. VS en Canada zijn erg breed in creditkaart acceptatie en heb nog nooit ergens problemen gehad met mijn amex in de VS :)

Je zit dus met je mastercard prima, visa is prima, amex is prima: geen zorgen

[ Voor 13% gewijzigd door We Are Borg op 12-08-2006 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:47:
Joh, waar ga je ergens heen...? M'n zusje zit momenteel ook voor 11 maanden in canada...
Ik ga naar Nova Scotia (helemaal in het oosten), waar zit zij?

Bedankt voor jullie reacties, MasterCard is dus wel prima

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

ik heb al jaren een AMEX en hier in europa en meer oostelijker is AMEX wel een probleem maar noord amerika zou ik me echt geen zorgen maken. ELKE kaart wordt daar geaccepteerd.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Yep.. in canada nooit geen probleem gehad met mijn mastercard Zelfs niet om een ijsje van 2 dollar te kopen :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:25

Wom

Knutsel_smurf schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:16:
ik heb al jaren een AMEX en hier in europa en meer oostelijker is AMEX wel een probleem maar noord amerika zou ik me echt geen zorgen maken. ELKE kaart wordt daar geaccepteerd.
Ik heb van mijn werkgever een Corperate AMEX en ik ondervind precies hetzelfde als jou. De grote ketens is allemaal geen probleem, maar zogauw je voorbij Duitsland komt is het lastig om met AMEX te betalen.

Canada/USA totaal geen probleem, daar kunnen ze hele deuren volplakken met logo's van CC bedrijven ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:55:
[...]

Ik ga naar Nova Scotia (helemaal in het oosten), waar zit zij?
Ook in het oosten,maar dan meer richting toronto... Huntsville zit ze... In september ga ik zelf eens een kijkje nemen ;)

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
mastercard volstaat prima in canada
_/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1