Toon posts:

casio ex z850 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een casio ex z850 aangeschaft maar nu heb ik een groot probleem, ik kan de bestanden niet van de camera afkrijgen. Ik heb een Scandisk Ultra 2 1gb kaartje aangeschaft, maar daar kan ik nu niets mee. Ik heb al verschillende pc's getest met verschillende sd kaarten, en tevens nieuwe chipset drivers geinstalleerd, maar niets lijkt te werken.

De melding die ik krijg wanneer ik bestanden wil downloaden is de volgende:
Cannot copy file: Cannot read from the source file or disk.

Vervolgens werkt mijn camera niet meer, en moet ik de accu eruit halen zodat hij het weer doet.
Ik heb ook al gebeld met de leverancier Redcoon, maar deze waren erg onbeleefd (snapte het zelf niet en ik kreeg geen nieuwe want die hadden ze niet meer)

Heeft iemand enig idee wat ik hier nu mee aan moet?

Verwijderd

Heb je het al met een kaartlezer geprobeerd?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Even voor de goede orde: je probeert de foto's via de camera op de pc te krijgen? Dus de camera hangt aan een USB poort? Heb je het ook al geprobeerd met een kaartlezer (werkt sowieso wat makkelijker over het algemeen)?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb helaas geen kaartlezer, maar bij de de camera zit een mooi dockingstation. Ik heb de ex z750 (voorloper) van een huisgenoot geleend, en die werkt ook niet op mijn pc met mijn sd kaart. Ik heb al getest of de accu of usb kabel kapot is, maar daar is het probleem niet mee verholpen.

Verwijderd

En werkt de Z750 met zijn SD kaart wel op jouw pc? En dan ook gelijk even jouw Z850 met zijn SD kaart? Probeer deze combinaties ook even op zijn pc.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 12:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm volgens mij heb ik het probleem opgelost.

http://world.casio.com/qv/support/en/faq/usb/trouble/10.html

Powermanagement stond aan waardoor volgens mij naar verloop van tijd de stroom uitviel van de usb-poort of zoiets dergelijks.
Heb net even flink lopen testen en volgens mij werkt het!

Bedankt nog voor de snelle reacties.

Verwijderd

Topicstarter
Fucking hell !!! Eerst deed ie het nu niet meer ik wordt knettergek van die camera, ik koop wel een sd cardreader bah!
Pagina: 1