[my.tweakers.net] adres gegevens

Pagina: 1
Acties:

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben bezig me aan te melden voor een abbonement. Tweakers wil mijn adres gegevens e.d. hebben, normaal gesproken is dit voor mij reden om een webpagina weg te klikken, in de digitale wereld hoeft het niet nodig te zijn om deze gegevens te hebben. (word meestal toch alleen maar gebruikt om reclame te sturen en ik heb niet voor niets een nee sticker).

Voor ik deze gegevens in vul wil ik eerst weten wat tweakers met deze gegevens doet, ik heb hier in de faq niks over kunnen vinden.

Klinkt misschien kinderachtig, maar ik ben erg anti ongevraagde reclame (heb ook mijn CT opgezgd i.v.m. de extra reclame folders die er bij zaten, koop ik hem wel in de winkel). Het lukt me tot dusver aardig om mijn huis en mailbox reclame vrij te houden (ja ik betaal wel eens teveel omdat iets toevallig net ergens in de aanbieding is en ik het niet weet) en dat wil ik graag zo houden.

Dank

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:02
Uit de Algemene voorwaarden:
Bescherming persoonsgegevens

16. Tweakers.net BV zal de door gebruiker opgegeven persoonsgegevens niet gebruiken voor enig ander commercieel doel dan de exploitatie van de sites en diensten van Tweakers.net. Gegevens zullen nimmer ter beschikking worden gesteld aan andere partijen. De bestanden met persoonsgegevens van Tweakers.net BV zijn op grond van de Wet persoonsregistraties aangemeld bij de Registratiekamer, Prins Clauslaan 20 te Den Haag, telefoon 070 - 3811300. Deze wet stelt eisen aan het beheer, het gebruik en de beveiliging van persoonsgegevens die door Tweakers.net BV worden verzameld en opgeslagen. Een afschrift van deze gegevens wordt op verzoek verstrekt. Hiervoor zijn administratiekosten verschuldigd.

..:: ::..

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
^^^^^^

Wat hij zegt. Ik heb nu al een poos een abo lopen bij tweakers, en heb nog nooit iets huis gekregen van tweakers of vnu of wat dan ook. Ze gaan er dus erg goed mee om :)

• [Roland]
  • Niet online
Douwe Jan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:28:
Uit de Algemene voorwaarden:

[...]
Die heb ik gemist, heb de voorwaarden te snel gescand denk ik.... Thnx.

Toch hebben ze de naw gegevens niet nodig, naar mijn mening hoeven ze die dus ook niet te hebben.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:06
Vul dan gewoon als straatnaam iets in van "deze wens ik niet te vermelden". Heb ik ook gedaan met die enquete op de frontpage laatst, was ik ook helemaal niet van gediend dat omdat ik de moeite doe de enquete in te vullen, ze nog eens mijn adres willen weten ook...

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:22
Het is opzich ook wel vreemd dat ze je adresgegevens willen hebben. Ben benieuwd waar ze die voor gebruiken.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Roland73 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:45:
[...]

Die heb ik gemist, heb de voorwaarden te snel gescand denk ik.... Thnx.

Toch hebben ze de naw gegevens niet nodig, naar mijn mening hoeven ze die dus ook niet te hebben.
Ik heb zelf nooit een abo gehad, maar ik neem aan dat je toch ergens een factuur voor ontvangt? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nee, je betaalt online door middel van iDEAL en dergelijke. Ik heb nog nooit een factuur of wat dan ook gekregen.

[ Voor 30% gewijzigd door AtleX op 12-08-2006 11:06 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Adresgegevens zijn erg handig als je een administratie wilt voeren :) Mensen met dezelfde naam of dezelfde geboortedatum of zo komen vaak voor, adresgegevens zijn wel uniek en kunnen dus gebruikt worden om eventuele problemen op te lossen. Als een (identiteits-?) conflict online niet opgelost kan worden, kunnen we je namelijk een brief sturen waarvan we weten dat die bij de juiste persoon aankomt.

Verder is de voornaamste reden om een abo te kopen doorgaans het niet meer zien van reclame. Wees dan ook niet bang: geen reclame is geen reclame. Mocht je dan toch nog wantrouwig zijn: maak een subtiel spelfoutje in je adres, krijg je daaraan geadresseerde reclame, dan weet je wie je inelkaar moet slaan :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Geen problemen hier hoor.
Ben al anderhalf jaar betalend abbonee en nog nooit iets thuisgehad.
Daarbij zou ik het niet eens erg vinden iets in mijn brievenbus te vinden wat mij van belang zou kunnen zijn (op computergebied)

Daarbij heb ik nog nooit een tweakers.net knokploeg over de vloer gehad want ik ben er toch bijna nooit B)

computer voor alle werkzaamheden

• Dersan
Rataplan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:32:
Adresgegevens zijn erg handig als je een administratie wilt voeren :) Mensen met dezelfde naam of dezelfde geboortedatum of zo komen vaak voor, adresgegevens zijn wel uniek en kunnen dus gebruikt worden om eventuele problemen op te lossen. Als een (identiteits-?) conflict online niet opgelost kan worden, kunnen we je namelijk een brief sturen waarvan we weten dat die bij de juiste persoon aankomt.

Verder is de voornaamste reden om een abo te kopen doorgaans het niet meer zien van reclame. Wees dan ook niet bang: geen reclame is geen reclame. Mocht je dan toch nog wantrouwig zijn: maak een subtiel spelfoutje in je adres, krijg je daaraan geadresseerde reclame, dan weet je wie je inelkaar moet slaan :)
Je hebt niet 2 dezelfde nicknames...

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dersan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:39:
[...]

Je hebt niet 2 dezelfde nicknames...
Nee, maar wel gelijkende nicknames, en tikfouten. En als daar wat mee mis gaat is het dus fijn om alvast te weten met wie we nou *echt* zaken doen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Dersan
Rataplan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:43:
[...]

Nee, maar wel gelijkende nicknames, en tikfouten. En als daar wat mee mis gaat is het dus fijn om alvast te weten met wie we nou *echt* zaken doen.
Ehhrm wat kan er mis gaan dan?

• [Roland]
  • Niet online
Ik heb netjes de juiste gegevens ingevuld en kan nu weer genieten van een mooie paarse achtergrond...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dersan schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:52:
[...]

Ehhrm wat kan er mis gaan dan?
Je kan het verkeerd intypen... maar dan heb je ook geen handige extra features op de FP cq. GoT. Dus dat wordt snel genoeg gefixt. Dus op zich zouden we aan een nickname voldoende hebben om individuele gebruikers te identificeren. Ware het niet dat je kloonaccounts kan hebben en dat je - maar dat weet ik niet zeker - voor de wet/belastingdienst nog wel eens bepaalde zaken zou moeten kunnen aantonen over abonnees.
Pagina: 1