Toon posts:

Word viruscontrole is erg traag *

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vorige week een nieuwe ASUS laptop gekocht en Office 2003 geinstalleerd. Het open van een Word document duurt echter minuten !! met een melding linksonder dat de "viruscontrole" wordt uitgevoerd. Ik draai Antivir, maar denk dat het aan Office ligt. Mijn oude laptop met een oude Office versie en Antivir heeft dit probleem namelijk niet.

Enig idee hoe dit probleem is op te lossen ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb hier helaas geen mogelijkheid om het te testen maar het zou best kunnen dat Antivir niet zo lekker werkt met Office 2k3.

Schakel de virus plugin eens uit en je weet het :)

edit:

Ik zie dat je nieuw bent. Welkom op GoT :Y)

Ik heb trouwens de topictitel iets aangevuld, zodat het duidelijk is dat het om de vertraging gaat :)

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 12-08-2006 13:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het is goed denkbaar dat een Av programma wel met office2000, maar niet met 2k3 overweg kan. Schakel je antivir (of iig schakel de controle op officebestanden) eens uit en je weet of het daaraan ligt.

edit:
ik ga naar huis. als zelfs f_j_k sneller is... :w

[ Voor 13% gewijzigd door Lustucru op 12-08-2006 14:03 . Reden: reagerende admins ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• 652cc
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-07 20:22
Ik had hier ook last van, bij Norton werkt het zo;
- Rechtermuis op Antivirus logo in de taakbalk, kies opties, antivirus
- Dan bij "diversen" het tweede vinkje bij "Office-invoegtoepassing inschakelen" uitzetten.

Daarna gaat het allemaal een stuk sneller.

<edit> zag pas later dat je het programma Antivir draait. Maar ook daar zul je iets dergelijks uit moeten/kunnen schakelen.

[ Voor 24% gewijzigd door 652cc op 22-08-2006 12:05 . Reden: Zag pas later dat hij "Antivir" draait ]

"Who are you to wave your finger?"