Ik heb een duron 600 MHZ unlocket. Nu heb ik een abit kt7a-raid gekocht en mijn duron draait op 800 MHZ fsb 133 MHZ!! Zou ik dat ding nog verder kunnen overclocken of niet? Ik heb wel een chromeorb op mijn prosessor en die word zo'n 52 graden. Nog iemand tips?
Verwijderd
Moet normaal gezien wel een beetje verder kunnen. Als je geluk hebt zelfs een stuk verder.
Tip:Gebruik een thermal paste tussen je proc en de orb. Dan zal je temp wat dalen. En zorg voor een goede airflow.
Tip:Gebruik een thermal paste tussen je proc en de orb. Dan zal je temp wat dalen. En zorg voor een goede airflow.
Dan zal ik dat thermal paste wel eens effe gaan gebruiken. Ik weet niet hoe warm dat ding mag worden maar die van mij vind ik toch best wel aan de warme kant. Kent er hier iemand een programma waarmee ik de stabiliteit van mijn prosessor kan bekijken? En waar zou ik dat kunnen downloaden?
Verwijderd
/me zegt dat een duron 600 overklokken naar 800 niet iets is dat met zoveel vreugde in een topic hoeft worden gebracht, pas wanneer hij de 1.2 gig had gehaald begint sukir ook te juichen [img=20,15]i/s/vork.gif[/img]
Pagina: 1