Toon posts:

DVI en VGA aansluiting op TFT scherm beiden gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Simpel vraagje ff, maar ik kan het echt nergens vinden. Ik kom alleen dvi > vga converters tegen...

Ik heb 1 samsung syncmaster 930BF en die heeft 2 aansluitingen, een DVI en een VGA.

Nu heb ik 2 pc's 1met dvi en andere vga. kan ik deze allebij op 1 monitor aansluiten? Kan ik dan op de een of andere manier switchen? Of moet ik dan steeds de ene pc uit zetten als ik met de andere wil werken?

En kan het kwaad als ik dit soort fratsen uit haal? Ik bedoel kan het dan kapot?

En als laats, ja ik weet dat hetzelfde met een kvm switch kan.. maar daar heb ik ff geen zin in :)

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 23:28

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:09:
Simpel vraagje ff, maar ik kan het echt nergens vinden. Ik kom alleen dvi > vga converters tegen...

Ik heb 1 samsung syncmaster 930BF en die heeft 2 aansluitingen, een DVI en een VGA.

Nu heb ik 2 pc's 1met dvi en andere vga. kan ik deze allebij op 1 monitor aansluiten?
Ja, dat kan
Kan ik dan op de een of andere manier switchen? Of moet ik dan steeds de ene pc uit zetten als ik met de andere wil werken?
Via de knop op je monitor en nee de pc hoeft niet uit
En kan het kwaad als ik dit soort fratsen uit haal? Ik bedoel kan het dan kapot?
Nee , Het knopje zal alleen wat sneller slijten ;)

De kick van Electric!

Verwijderd

Ik heb zelf een Hyundai Q17, deze heeft ook een DVI en een VGA aansluiting.
Regelmatig heb ik op het scherm 2 pc's hangen. Denk al een jaar ofzo dat ik dit zo doe.
Dus kwaad kan het niet.
Knopje zal inderdaad wat meer slijten :P

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, ok dankjullie wel!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07 10:18
Ik heb gehoord dat dat knopje om te switchen erg handig is idd :)