One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ja, dat bedoel ik. Dat was dus ook de reden voor deze topic. Kunnen ze gewoon ermee kappen en toezeggingen gewoon negeren dan? en wij maar met de gebakken peren zitten voor een paar extra maanden. Als ze ooit nog weggaan, die zonespven schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:51:
Peijs vertrekt uit de kamer (zie bv. http://www.nieuwnieuws.nl...en_wie_gaat_er_weg_1.html); die 80km-zones zullen er dus nog wel een tijdje blijven, het heeft immers geen prio meer ...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
[LTS][MTS][HTS]
Die 80km/h zones zijn maar wat lekker voor bekeuringen.
Aannames zijn fataal.
Ik heb overigens laatst nog gehoord dat de boetes enorm tegenvallen op plaatsen met traject controlles (zoals Den Haag en Rotterdam).. Misschien komt dat omdat er van die enorme 80KM/h borden hangen boven de weg...GaMeOvEr schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:36:
Pfft, toezeggingen negeren door de politiek, is dat nieuw dan?
Die 80km/h zones zijn maar wat lekker voor bekeuringen.
Lijkt me ook nogal simpel.. Iedereen weet dat je daar maar 80km/h mag en dat er streng gecontroleerd wordt.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
[LTS][MTS][HTS]
Zat ze in de Kamer dan? [/flauw]pven schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:51:
Peijs vertrekt uit de kamer (zie bv. http://www.nieuwnieuws.nl...en_wie_gaat_er_weg_1.html)
Een ander probleem is natuurlijk dat aardig wat mensen vrolijk 100km/h rijden, en precies onder het eerste bord 80 vol in de ankers gaan om 80km/h te rijden. Gas los is uit de mode ofzo
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
418O2 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:52:
(GEEN vrouw)
I100% gelijk, een keer iemand die de realtietit voor ogen heeft,
Welke huidige man in de regering heeft dat wel een goede realiteits zin?Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:38:
[...]
I100% gelijk, een keer iemand die de realtietit voor ogen heeft,
Zetten ze straks Donner op verkeer, nee daar zijn we blij mee.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
LOL, die leeft in een nog grotere fantasiewereld dan Peijs, met nóg minder realiteitszien (voor zover dat dan mogelijk is
Dan nog liever Donner, eerlijk gezegd.
Virussen? Scan ze hier!
Misschien ook omdat je niet harder dan 80KM/h kan daar. Door de filesStandeman schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:43:
[...]
Ik heb overigens laatst nog gehoord dat de boetes enorm tegenvallen op plaatsen met traject controlles (zoals Den Haag en Rotterdam).. Misschien komt dat omdat er van die enorme 80KM/h borden hangen boven de weg...
Lijkt me ook nogal simpel.. Iedereen weet dat je daar maar 80km/h mag en dat er streng gecontroleerd wordt.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
is geprobeerd, een paar jaar terug. gevolg: zo'n beetje alles wattie bedacht heeft (en daar zaten best slimme dingen tussen) is met succes tegengewerkt door milieudefensie en andere subsidiesponzen.418O2 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:52:
Ze moeten eens een degelijke minister op VWS zetten (GEEN vrouw).. Gewoon een man die zelf een beetje helder verstand heeft.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Klopt http://nl.wikipedia.org/w...van_Verkeer_en_WaterstaatBackSlash32 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:34:
Dacht dat van de laastste 5 ministers WVS er 4 vrouw waren?
Virussen? Scan ze hier!
Bij de camera's de stopwatch aan en wanneer je in wat file komt weet je in ieder geval hoe snel je daarna kunt rijden om gemiddeld op 80 uit te komen. Aangezien ik altijd wel wat file tref heeft het hele systeem niet veel veranderd.kenneth schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:28:...Een ander probleem is natuurlijk dat aardig wat mensen vrolijk 100km/h rijden, en precies onder het eerste bord 80 vol in de ankers gaan om 80km/h te rijden. Gas los is uit de mode ofzo
Volgens mij is dat meer tegengewerkt door het kabinet waar hij in zatVerwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:46:is geprobeerd, een paar jaar terug. gevolg: zo'n beetje alles wattie bedacht heeft (en daar zaten best slimme dingen tussen) is met succes tegengewerkt door milieudefensie en andere subsidiesponzen.
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 06:37:
[...]
Welke huidige man in de regering heeft dat wel een goede realiteits zin?
Zetten ze straks Donner op verkeer, nee daar zijn we blij mee.
Zalm, Balkenende, Remkes, Hoogervorst, Donner, Kamp, Wijn, Veerman, de Geus, Nicolaï, Bruins, van der Knaap, van Geel en Hoof zijn prima bewindslieden met een dito beleid. Dat eeuwige gezeur op de regering ook altijd, om moe van te worden.
Roenie schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:24:
[...]
offtopic:
Dat is natuulijk jouw visie, net zoals MeNTaL_TO er een heeft
Uiteraard mag iedereen zijn eigen visie er op nahouden maar ik word een beetje moe van mensen die alles wat met de regering te maken heeft slecht/corrupt/schandalig/belachelijk/achterbaks vinden zonder dat ze enig idee hebben waar ze over praten. Uiteraard doen ze niet alles goed maar menigeen durft wel te beweren dat ze alles fout doen en dat is iets wat ik niet wil geloven.
[ Voor 36% gewijzigd door argro op 12-08-2006 21:40 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
argro schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:06:
[...]
offtopic:
Zalm, Balkenende, Remkes, Hoogervorst, Donner, Kamp, Wijn, Veerman, de Geus, Nicolaï, Bruins, van der Knaap, van Geel en Hoof zijn prima bewindslieden met een dito beleid. Dat eeuwige gezeur op de regering ook altijd, om moe van te worden.
Dat is natuulijk jouw visie, net zoals MeNTaL_TO er een heeft
way offtopic, maar ik ga er toch op inwildhagen schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 07:26:
[...]
LOL, die leeft in een nog grotere fantasiewereld dan Peijs, met nóg minder realiteitszien (voor zover dat dan mogelijk is)
Dan nog liever Donner, eerlijk gezegd.
Zalm heeft er in de afgelopen jaren (dat zijn er nogal wat) wel voor gezorgd dat we geen begrotingstekort hebben gehad, itt veel ons-omringende landen. Daarnaast heeft hij een goed fundament voor de economie in de toekomst gelegd. In een slechte economie heeft hij streng gehandeld en daardoor trekt het weer aan