Toon posts:

[WinME] Beschadigd setup-bestand (.cab)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanavond begonnen met het formatteren van de computer van mijn ouders. Allemaal geen problemen, totdat ik windows ME er weer op wilde zetten en ongeveer de volgende foutmelding krijg:

'Setup heeft een beschadigd Setup-bestand (.CAB) aangetroffen. Dit kan komen door een virus, te weinig conventioneel geheugen, foutieve media of hardware problemen.Kijk voor meer info in het Setup.txt-bestand.'

Ik heb al wat gegoogled maar kon daar geen oplossing vinden, dus ik hoop dat één van jullie weet wat ik moet doen, zou erg fijn zijn.

Alvast bedankt,
Arnoud

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Upgraden naar XP? (Ik ga er vanuit dat je een originele ME hebt.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Lijkt mij dat je installatie cd niet meer goed is (dat hoeft niet eens een zichtbare kras te zijn, maar wellicht zie je wel iets als je de cd bekijkt). In dat geval: bel 's met MS om te vragen of je 'm mag omruilen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:25:
Lijkt mij dat je installatie cd niet meer goed is (dat hoeft niet eens een zichtbare kras te zijn, maar wellicht zie je wel iets als je de cd bekijkt). In dat geval: bel 's met MS om te vragen of je 'm mag omruilen.
ME wordt sinds kort niet meer gesupport, vandaar dat mijn eerste optie de upgrade naar XP was. :Y)

Zie ook nieuws: Volgende week gaat stekker uit Windows 98/Me-support

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 11-08-2006 23:31 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-03 23:33
ik zou zeggen doe wat je wilt maar instal AUB geen ME!!
het is zo onstabiel als weet ik wat
gewoon 98SE of 2000PRO

succes