Hoi
Ik heb vorige week een gf6800 (asus v9999/td) overgenomen van een bekende van me.
Ding kostte niet veel en mijn fx5200 begon blokjes te strooien (zag er echt niet meer uit).
Alles leuk en wel, maar sinds vandaag geeft de kaart op de digitale uitgang geen beeld meer (dus al meteen bij het booten: ik zie geen POST enzo). Op de analoge uitgang geeft hij soms (!) een 4-kleurig patroon... met allerlei psychedelische blokjes dat zich ongeveer 5 keer herhaalt (lees: er zijn 5 dezelfde balkens naast elkaar op het scherm te zien).
Het mobo is een K8V deluxe, waar tot voor kort een fx5200 als een zonnetje op draaide.
wat heb ik gedaan om op te lossen?
Kaart erin en eruit (ivm stofje) : helpt niet.
Google: niet gevonden, ook lastige zoektermen.
Weet iemand wat dit is? (ik ben niet goed thuis met dit spul)
edit:
ik heb geen OCs gedaan.
de standaard stofzuiger zit er nog op
mijn tft-scherm is nog goed (net even met laptop getest): een E418S van iiyama.
ik hoorde net van die kennis van me dat die kaart het nu en dan ook bij hem deed (wat lullig dat hij dat niet bij de verkoop vertelde)
edit 2:
De voeding levert netjes 5.10 resp. 12.1 volt af (even de molex gemeten)
Ik heb vorige week een gf6800 (asus v9999/td) overgenomen van een bekende van me.
Ding kostte niet veel en mijn fx5200 begon blokjes te strooien (zag er echt niet meer uit).
Alles leuk en wel, maar sinds vandaag geeft de kaart op de digitale uitgang geen beeld meer (dus al meteen bij het booten: ik zie geen POST enzo). Op de analoge uitgang geeft hij soms (!) een 4-kleurig patroon... met allerlei psychedelische blokjes dat zich ongeveer 5 keer herhaalt (lees: er zijn 5 dezelfde balkens naast elkaar op het scherm te zien).
Het mobo is een K8V deluxe, waar tot voor kort een fx5200 als een zonnetje op draaide.
wat heb ik gedaan om op te lossen?
Kaart erin en eruit (ivm stofje) : helpt niet.
Google: niet gevonden, ook lastige zoektermen.
Weet iemand wat dit is? (ik ben niet goed thuis met dit spul)
edit:
ik heb geen OCs gedaan.
de standaard stofzuiger zit er nog op
mijn tft-scherm is nog goed (net even met laptop getest): een E418S van iiyama.
ik hoorde net van die kennis van me dat die kaart het nu en dan ook bij hem deed (wat lullig dat hij dat niet bij de verkoop vertelde)
edit 2:
De voeding levert netjes 5.10 resp. 12.1 volt af (even de molex gemeten)
[ Voor 18% gewijzigd door Boudewijn op 11-08-2006 23:03 ]