[XP] PC start niet meer na runnen van removewga.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 2.103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tittah
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09-2025
Mijn PC start niet meer sinds ik mbv removewag.exe de WGA van mijn PC heb verwijderd. Ik ben niet 100% zeker dat dit de oorzaak is maar dit is het laatste wat ik gedaan heb...

Bij het opstarten geraak ik voorbij het zwarte bootscherm met windows logo. Wanneer ik aan het blauwe scherm met windows logo kom, gebeurt er niks meer. De PC reageert niet op ctrl-alt-delete.

Het ledje van de hard-disk flasht ongeveer elke seconde (in een zeer regelmatig ritme)... In safe mode heeft hij net hetzelfde probleem. Windows restore is niet ingeschakeld dus booten met de laatste versie die werkte is geen mogelijkheid :+

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb geen zin om een herinstallatie te doen aangezien ik dit nog maar een maand geleden heb gedaan :?

Zou een XP repair install kunnen helpen?

• Everts
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-12-2025
Oeps .... ik was ook van plan deze "patch"aan te brengen ( zelfs al heb ik een gekochte windowx XP Pro) maar dit ga ik nu maar even niet doen. Kijk eens naar : http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=135257 daar is de auteur van dit prog. actief.

Hoop dat je daar wat aan hebt.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:12
Ik lees anders ook gewoon succesverhalen. Maak gewoon een backup van je systeem. Give it a shot en zet eventueel je backup terug :)

Stay safe

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Had ik laatst ook met dat progje een reden voor mij om het niet meer te gebruiken.
Een reinstall was de oplossing de snelle dan, waren toch net schone installaties en ik moest ze allemaal met de telefoon activeren dus d8 ff snel te zijn door dat progje te draaien. Dus niet hé!

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 14:02

Elektronicanet

Leds do it!

lamko schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:17:
Had ik laatst ook met dat progje een reden voor mij om het niet meer te gebruiken.
Een reinstall was de oplossing de snelle dan, waren toch net schone installaties en ik moest ze allemaal met de telefoon activeren dus d8 ff snel te zijn door dat progje te draaien. Dus niet hé!
Activeren moet je ze hoe dan ook ;)

Nederlander in België