Dat zou een hele mooie openingszin zijn voor een groot artikel over het 25 jaar op de markt zijn van de thuiscomputer.Het is vandaag (of morgen) precies 25 jaar geleden dat de Personal Computer zijn intrede deed.
Ik zit de hele dag (als ik rij) naar BNR Nieuws Radio beter geen muziek dan slechte muziek te luisteren, en ik hoor de hele dag dingen en interviews over dat feit.
Ik kom 's avonds moe thuis, en verwacht een mooi artikel op de frontpage van mijn favoriete site die de geschiedenis van de PC samenvat.
Stel dat ik echt geïnteresseerd zou zijn (ben te moe om te 'pull' surfen, ik laat de informatie gewoon op mij afkomen en ik zie wel wat ik interessant vind, 'push' surfer dus
Maar nu mijn vraag: WAAROM?
Zijn jullie dit feit vergeten, is het een abo-nieuwsje, kunnen jullie niets interessants schrijven, geen zin? Wat is het?
Er waren 2 mogelijkheden die ik verwachtte: een mooi artikel met een goede samenvatting, of een artikel met diverse interviews (desnoods chatlogs) met mensen die veel betekenden en gaan betekenen in de computerwereld, leen wat collumnisten van de andere VNU bladen en laat die wat schrijven, iets moois verwachtte ik.
Een gemiste kans dus
of ben ik te haastig en staat er morgen een verrassing op de FP?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?