Beste Tweaker's,
Ik heb sinds eergisteren een nieuwe PC samengesteld
SPECS :
ASU P5LD2 Deluxe Mobo
Intel PentiumD 940 3.2 Ghz
2 GB twinmos ramgeheugen 667Mhz
Tagan 530 watt U22
2 x 160 GB HD Maxtor Sata II
Asus EN7900 GT Top
Nec DVD writer Lightscribe
Het probleem :
Ik heb alle drivers geinstalleerd, maar tijdens de installatie van de onboard Audio-kaart werd er een windows logo test foutmelding gegeven. Als je op "Continue anyway" klikte, stopte de installatie. Toch wanneer je gaat kijken bij "Device manager" , staan de audio drivers & codecs goed geinstalleerd, maar heb ik wel een PCI-device met een geel vraagteken terwijl er geen PCI kaart op het moederbord zit. Uiteindelijk werkt alles goed, behalve het geluid NIET.
Audio staat ge-enabled in de BIOS
We hebben al "gegoogled" en een nieuwere versie gedownload op de asus-site; doch zonder resultaat.
Wat kan de oorzaak van dit probleem zijn?
Dank bij voorbaat
Ik heb sinds eergisteren een nieuwe PC samengesteld
SPECS :
ASU P5LD2 Deluxe Mobo
Intel PentiumD 940 3.2 Ghz
2 GB twinmos ramgeheugen 667Mhz
Tagan 530 watt U22
2 x 160 GB HD Maxtor Sata II
Asus EN7900 GT Top
Nec DVD writer Lightscribe
Het probleem :
Ik heb alle drivers geinstalleerd, maar tijdens de installatie van de onboard Audio-kaart werd er een windows logo test foutmelding gegeven. Als je op "Continue anyway" klikte, stopte de installatie. Toch wanneer je gaat kijken bij "Device manager" , staan de audio drivers & codecs goed geinstalleerd, maar heb ik wel een PCI-device met een geel vraagteken terwijl er geen PCI kaart op het moederbord zit. Uiteindelijk werkt alles goed, behalve het geluid NIET.
Audio staat ge-enabled in de BIOS
We hebben al "gegoogled" en een nieuwere versie gedownload op de asus-site; doch zonder resultaat.
Wat kan de oorzaak van dit probleem zijn?
Dank bij voorbaat