Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie al is gehoord van deze telefoon?

Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/samsung-sch-b500-productfoto-groot.gif
De aangekondigde Samsung SCH-B500 heeft een camera aan boord om U tegen te zeggen. Het betreft een 7.7 megapixel camera met 3 maal optische zoom en flitslicht. Dat is heel andere taal dan de simpele 1-megapixel camera's die je meestal op een telefoon aantreft.

De SCH-B500 is dus een volwaardige digitale camera, een volwaardige telefoon, maar ook een volwaardige mp3-speler. Hij kan zelfs als televisie dienst doen (al durven we het woord 'volwaardig' daarbij niet te gebruiken). Het toestel kan namelijk de digitale DMB televisiebeelden ontvangen die - voorlopig nog in een teststadium - via de ether worden uitgezonden. Verder kan de SCH-B500 nog op de televisie worden aangesloten zodat je video's en foto's in groot formaat kunt bekijken.

Foto's, muziek, video: Dat smeekt om veel opslagcapaciteit. Deze is via microSD-kaartjes onbeperkt uit te breiden.
Ik ben benieuwd wanneer deze uitgebracht wordt. :9~

Verwijderd

umh over een jaar in korea - japan, over 2 jaar hier denk ik.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:27:
umh over een jaar in korea - japan, over 2 jaar hier denk ik.
Waarschijnlijk komt hij niet in europa uit en is het een Azie only phone. De markt in azie is heel anders dan hier, en waarschijnlijk zal hij hier door zijn uiterlijk niet goedverkopen. Vandaar dat er geruchten gaan dat hij alleen in het Oosten te koop is :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alle Samsung toestellen met "SCH" zijn voor de aziatische markt bedoeld.

Overzichtje:

SCH = Azië
SPH = Amerika
SGH = Europa

Als er een SCH-B500 in Azië uitkomt, dan zal die héél misschien in Europa uitkomen, maar dan bijna zeker onder een andere naam en in ieder geval dus met een ander voorzetsel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"