Linksys PAP2 Call Forwarding

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-02 16:57
Ik heb vandaag mijn Linksys PAP2 binnen gekregen en heb deze ingesteld voor Voipbuster.

Nu is het zo dat ik gewoon kan bellen, en gebeld kan worden. (Helaas geen nummerweergave op mijn GSM als ik met voip bel) So far so good. :D

Echter krijg ik het niet voor elkaar Call Forwarding werkend te krijgen. Ik wil mijn Voipbuster nummer forwarden naar mijn GSM. Nou weet ik dat je dit ook met het programma van Voipbuster zelf kan doen, maar dat wil ik niet.

Ik heb al geprobeerd om gewoon mijn nr in te vullen: 00316xxxxxxxxx of 00316xxxxxxxx@sip.voipbuster.com en 00316xxxxxxxx@sip.voipbuster.com:5060

Maar dit mocht allemaal niet baten. Ik heb me ook al rot gezocht op google en andere sites, alleen nergens de oplossing. :(

Verder begreep ik dat het apparaat (vrijwel) hetzelfde is als de Sipura SPA 2002. Maar ook hier kon ik geen instellingen voor vinden.

Is er iemand die het wél werkend heeft? :)

• Vinnienerd
  • Laatst online: 19:39
*21telefoonnummer# ?

• dôh
Dat is voor een KPN lijn. :)

[ Voor 9% gewijzigd door dôh op 12-08-2006 18:35 ]

Verwijderd

Als je met Voipbuster wil doorschakelen, moet je dat volgensmij in het Voipbuster-programmaatje doen. Verder kan je gewoon weer je Linksys PAP2 gebruiken (je kan het programmaatje ook gewoon weer afsluiten als het goed is).

• dôh
Dat klopt! :) Maar het moet ook met het apparaat zelf kunnen. Is er nou echt niemand die het werkend heeft? :(