mja wat moet ik hier opzeggen. kom laten we de bel van de school overclocken. o nee hoeft bij niet meer want de bel op school is al kapot en is niet meer gerepareerd. LOL
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ehm. Kan je lezen? Index / Die-hard Overclocking & Case ModdingOp zondag 28 januari 2001 18:30 schreef DA_GROENTEMAN het volgende:
Lekker offtopic
Wat is er nou meer Die-Hard Overclocking dan een hologe oc'en?
Verwijderd
JA Hè alsof dit kan!!! alsof je dan echt eerder uit/klaar bent.|:(Op zondag 28 januari 2001 18:34 schreef InterCC het volgende:
[..]
Ehm. Kan je lezen? Index / Die-hard Overclocking & Case Modding
Wat is er nou meer Die-Hard Overclocking dan een hologe oc'en?
dus lekker off-topic
Verwijderd
Die van mij is standaard overclockt>:) ik moet hem om de 2 à 3 maanden terug juist zetten.
[edit] per ongeluk zwaar overdreven
[edit] per ongeluk zwaar overdreven
Verwijderd
offtopic:
haha, jij wacht 'al' dertien weken op je kabeltje?? Ik vroeg hem oktober 1999 (!!!!!!!) aan en heb hem nou nog niet...kloteUPC
haha, jij wacht 'al' dertien weken op je kabeltje?? Ik vroeg hem oktober 1999 (!!!!!!!) aan en heb hem nou nog niet...kloteUPC
Nah er zijn wel manieren om je rekenmachine (!) over te klokken, is dat dan misschien iets voor je, ik hbe gehoord dat die nieuwe grafische rekenmachines er nog al eens lang over doen.
Kijk dat je nou zit te kutten in de "Got-Kroeg" en in "Lieve Adjes" en andere plekken die me niet zo boeien, fijn. Maar kom hier nou ook niet hier irritant doen. Je bent nu gewoon het forum aan het verzieken. Alleen die naam al, ik kots op jou.Op zondag 28 januari 2001 18:29 schreef WhitePower het volgende:
zodat je eerder vrij bent!!daar is over na gedacht!lol
Verwijderd
4 van de 9 topics van w p zijn gesloten. Wanneer wordt die erafgegooid???
Ik had niet gereageerd als ik zijn nic eerst had gelezen.
Voor de eerste keer in mijn leven:
slotje en ban die fascist:r
Ik had niet gereageerd als ik zijn nic eerst had gelezen.
Voor de eerste keer in mijn leven:
slotje en ban die fascist:r
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()