Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

foutieve prijzen in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
hey moderators , sorry dat ik het hier plaats maar ik wist niet zo goed waar anders.

waar kan je [i]gelockte/[i], maar foutieve pricewatch-prijzen doorgeven. beetje irritant dat een bedrijf zijn artikelen als goedkoopste weergeeft maar bijna 2x(!) de prijs van de concurrentie werkelijk heeft staan.

dit geval is iig de Logitech Cordless Desktop EX100 die voor 23,13 op pricewatch staat en voor 39,96 incl op hun eigen site (!!)

of is dit het gevolg van de commerciele toer, dat bedrijven een 1ste plek in de pricewatch kunnen kopen?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zie de Pricewatch FAQ.

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 11-08-2006 16:17 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
joppe.s schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:14:
hey moderators , sorry dat ik het hier plaats maar ik wist niet zo goed waar anders.

waar kan je [i]gelockte/[i], maar foutieve pricewatch-prijzen doorgeven. beetje irritant dat een bedrijf zijn artikelen als goedkoopste weergeeft maar bijna 2x(!) de prijs van de concurrentie werkelijk heeft staan.

dit geval is iig de Logitech Cordless Desktop EX100 die voor 23,13 op pricewatch staat en voor 39,96 incl op hun eigen site (!!)
Dat kan gewoon via het edit-knopje, ook als een soort slotje bij staat.
of is dit het gevolg van de commerciele toer, dat bedrijven een 1ste plek in de pricewatch kunnen kopen?
:D

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Er moet ergens een meldpunt zijn, maar dat heb ik nog nooit kunnen vinden. :) Eindelijk gevonden. :X
Oude prijs, invoerfoutje, aanbieding?
Tuurlijk niet, dat zou de pricewatch meteen waardeloos maken. :z

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Als je in de pricewatch op Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/r/ae.gif klikt kun je aangeven dat de prijs verkeerd is en dan zien wij dat achter de schermen en nemen er actie tot :)

En laat het duidelijk zijn dat we _absoluut_ geen bedrijven voortrekken door verkeerde prijzen in de Pricewatch te zetten. Tweakers.net is objectief en zal ten alle tijden objectief blijven :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Harm
  • Niet online
Die tour is al jaren aan de gang. Shops kunnen al jaren PWM-accounts aanschaffen waarmee ze automatisch prijzen kunnen beheren, dat is niet iets wat door VNU of PW1.5 is veroorzaakt ofzo :D .

• joppe.s
ik had juist op het edit knopje geklikt en kreeg de opmerking dat gelockte prijzen niet ge-edit konden worden door een simpele gebruiker, zodoende.

mijn excuses voor mijn lakse gedrag om zowel de faq als het meldpunt niet te bezoeken :)

..

- dus als je op het edit knopje klikt, maar je bent niet gemachtigd en vervolgens op de alert knop krijgen jullie alsnog bericht???

• Harm
  • Niet online
Als je op het editknopje klikt en dan op 'Prijs onjuist? Hier aangeven.' komt het wel goed :) .

• joppe.s
ik zie nu de fout, er zijn twee(!)edit knopjes,

-een boven de tabel
-een achter datum-update

alleen de tweede kan je dus gebruiken voor een onjuiste prijs.
hier kan denk ik wel een slotje

• Harm
  • Niet online
Neuh, slotjes doen we alleen als het topic compleet ontspoord is en dat is dit topic nog lang niet :) .

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Harm schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:55:
Neuh, slotjes doen we alleen als het topic compleet ontspoord is en dat is dit topic nog lang niet :) .
is dat een hint?

/vrijdagmiddag modus :p

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Pagina: 1