Betaalbare JBoss hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met betaalbare JBoss hosting? Ik zie veel LAMP-hosting voor betaaldbare prijzen, maar los van dure root-servers zie ik geen betaalbare manier om JBoss te kunnen hosten.

Kennen jullie mischien een betaalbare Apache+JBoss+MySQL hosting provider?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04

Eijkb

Zo.

JBoss is geen standaard hostingwerk. Je kunt er wellicht een aantal mailtjes aan wijden. Vraag gewoon 10 hosters ofdat ze toevallig een server hebben met JBoss erop waar je een pakketje op kunt krijgen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Wij draaien het zelf overigens niet maar we doen wel vaker van dit soort pakketten installeren als er vraag naar is (en het verder geen problemen oplevert met de standaard infrastructuur).

.

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
erg lastig, ben zelf ook al op zoek geweest hier naar. Tomcat hosting is nog wel te vinden voor redelijke bedragen.

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-02 15:27

ReLight

echo("What Now ? !")

Helaas, J2EE hosting standaard bestaat hier niet. Je beste manier is een virtual server nemen waar je zelf JBOSS, tomcat of oc4j kan opzetten.Of thuis wat hosten...

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

je kan voor 30 euro per maand een 1u bak hosten, heb je hem lekker in eigen beheer.

vind je dat niks, dan kan je zo`n virtual pakket nemen.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 15:36
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:01:
je kan voor 30 euro per maand een 1u bak hosten, heb je hem lekker in eigen beheer.

vind je dat niks, dan kan je zo`n virtual pakket nemen.
En moet je zelf het beheer/onderhoud/storingen plaatje beheren en daar ook nog eens de verantwoordelijkheid van dragen.

Verwijderd

djluc schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:47:
[...]

En moet je zelf het beheer/onderhoud/storingen plaatje beheren en daar ook nog eens de verantwoordelijkheid van dragen.
tuurlijk, maar er gaat wat mij betreft niets boven een eigen server online. de kosten zijn een stuk hoger ja. echter kan je zelf ook voor vrienden/kennissen iets doen wat weer wat oplevert.

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Toevallig hadden we het afgelopen week op het werk nog over hosting voor PHP/etc versus hosting voor J2EE. Op dit gebied zijn al vele initiatieven geweest, maar deze zijn allemaal mislukt omdat J2EE hosting veel complexer is dan hosting voor bijvoorbeeld PHP of ASP.

Binnen WebSphere heb je wel wat mogelijkheden om iets dergelijks op een robuuste manier op te zetten, maar als ik de topictitel lees... WebSphere is niet bepaald betaalbaar.

Wil je trouwens per se EJB's gebruiken ofzo? Anders kun je wel ergens Tomcat hosting vinden. Is prima voor de meeste gevallen.

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JKVA schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:53:
Toevallig hadden we het afgelopen week op het werk nog over hosting voor PHP/etc versus hosting voor J2EE. Op dit gebied zijn al vele initiatieven geweest, maar deze zijn allemaal mislukt omdat J2EE hosting veel complexer is dan hosting voor bijvoorbeeld PHP of ASP.
Niet zo zeer complexer, meer dat er weining kennis is van J2EE als hosting concept. Ik zou op zich al tevreden zijn met een standaard LAMP machine waar ik zelf een Java Runtime + JBoss op mag installen. Maarja, zie zo'n provider maar eens te vinden.
Wil je trouwens per se EJB's gebruiken ofzo? Anders kun je wel ergens Tomcat hosting vinden. Is prima voor de meeste gevallen.
Tja, met Tomcat heb ik dus alleen Servlets en JSPs. Ik heb ook EJB, JMS, JMX en JBossWS nodig. Allemaal dingen die niet standaard met Tomcat kunnen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04

Eijkb

Zo.

ari3 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:03:
[...]
Niet zo zeer complexer, meer dat er weining kennis is van J2EE als hosting concept. Ik zou op zich al tevreden zijn met een standaard LAMP machine waar ik zelf een Java Runtime + JBoss op mag installen. Maarja, zie zo'n provider maar eens te vinden.
Je moet even op zoek gaan naar root servers (dat is een stukje server waarop je dan je eigen installatie hebt. Deze zijn er al voor bv. 9 euro per maand.

.

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Ik wil niet flamen richting JBoss, maar ik zou het persoonlijk niet gebruiken voor meer dan een lokale testserver. Mijn ervaring is dat het geen stabiele en goed te beheren applicatieserver is. Ik begrijp dat niet iedereen zich een BEA of WAS server kan veroorloven, maar indien wel, zou ik twee keer achter mijn oren krabben alvorens voor JBoss te kiezen...

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zou zelf (en dat doe ik derhalve ook :P) Sun's Java System Application Server gebruiken. Tegenwoordig ook gratis en ik meen zelfs Open Source. Draait perfect. Stuk beter dan Tomcat imo. Het is iets langzamer (want veel groter) maar ik heb 't eens getest en zag Tomcat na een paar honder duizend requests gewoon supertraag worden, waar SJSAS gewoon lekker doorging.

Overigens zul je ws. meer vinden als je op 'dedicated server' zoekt dan 'root-server'. Maar bij bijvoorbeeld leaseweb kun je al voor 15 euro per maand ex. btw een 1U bak ophangen en daar krijg je dan 1TB aan traffic bij. Dat is al vrij snel goedkoper dan een dedi bak nemen, initiele aanschaf van hardware meegerekend.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Tomcat hosting vinden gemakkelijk? Waar vind je die dan?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:42

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

JKVA schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:17:
Ik wil niet flamen richting JBoss, maar ik zou het persoonlijk niet gebruiken voor meer dan een lokale testserver. Mijn ervaring is dat het geen stabiele en goed te beheren applicatieserver is. Ik begrijp dat niet iedereen zich een BEA of WAS server kan veroorloven, maar indien wel, zou ik twee keer achter mijn oren krabben alvorens voor JBoss te kiezen...
Mwah, ik heb toch redelijk goede ervaringen met JBoss. Je meot wel met een paar dingen rekening houden, maar waar is dat niet. Wat je sowieso moet doen is autodeploy uitzetten en niet met de hand in je deploy directory gaan kutten. Dat zijn echter 2 dingen die je sowieso enkel op je ontwikkel/test omvgeving wilt doen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:59

Standeman

Prutser 1e klasse

-FoX- schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:08:
Tomcat hosting vinden gemakkelijk? Waar vind je die dan?
WebReus bijv. Heb je al voor iets van 16,- per jaar.

Alleen vind ik Tomcat Hosting vaak slecht. Je hebt geen stdout, stderr logs, je kan niet bij de shared / common / etc directory om dingen aan te passen en zo zijn er nog wel een paar nadelen.
Het enige wat je kan doen is een war deployen en daar houd het bij op.
Het ergste is nog dat je geen connector kan configureren zodat standaard port 80 naar je Tomcat omgeving doorgesluisd wordt.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1