Ik heb een Medion MD 97000 laptop. De laptop heeft een Intel 2200 BG wireless netwerk kaart er in zitten. Het probleem is dat de laptop in een domein hangt en dus een netwerk nodig heeft om te kunnen aanmelden. Echter is de draadloze netwerk adapter tijdens het opstarten uitgeschakelt en kan die alleen worden ingeschakelt via een speciale toets om het toetsenbord. Echter vereist die een stukje software genaamd wbutton.exe. Dat draait echter pas na inloggen
Lekker kip ei probleem dus.
- Het gebruiken van de Intel utility i.p.v. de Wireless Zero Configuration service is geen oplossing omdat het om het hardware matige in en uitschakelen van de netwerk kaart gaat.
- Het aanzetten in de bios kan niet, daar kan ik alleen kiezen voor disabled of last state. Maar last state wil ook niet werken.
- Ik heb rondgekeken op google en tweakers, maar vond alleen dit en de nodige informatie voor onder linux.
- Ik heb geprobeerd wbutton.exe te laten opstarten voor het inlog scherm door een key te maken in HCLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices maar wbutton lied zich niet opstarten.
[ Voor 0% gewijzigd door cyspoz op 11-08-2006 15:24 . Reden: UBB Fout & Typo ]