Toon posts:

[nickchange] Fedask -> Junias

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me duidelijk. Er zijn weliswaar geen 18 maanden voorbij, maar het lijkt me onlogisch om nog een jaar te wachten, omdat m'n oude naam dan alleen maar bekender wordt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je bent op het forum op 21-04-2006 17:08 geregistreerd en op de frontpage vr 21 apr 2006 - 17:00. In beide gevallen dus zeer kort geleden en je zult dus gewoon moeten wachten totdat de anderhalf jaar voorbij zijn.

[edit]
Het aanmaken van kloonaccounts om toch maar die nickchange te krijgen, is niet de bedoeling.

[ Voor 20% gewijzigd door Harm op 11-08-2006 15:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk best wel vage regeling :/ , maar goed, dat lijkt me hier niet de beste plek om een discussie aan te gaan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:39:
Eigenlijk best wel vage regeling :/ , maar goed, dat lijkt me hier niet de beste plek om een discussie aan te gaan.
Wat is er vaag aan? Als je registreert, dan mag je na 18 maanden een nickchange aanvragen. Ik vind het een stuk vager dat jij als reden opgeeft dat je andere nick 'alleen maar bekender wordt' :?

The devil is in the details.

• Harm
  • Niet online
Wij willen niet dat iedereen zomaar zijn gebruikersnaam gaat veranderen, omdat we daarin een bepaalde mate van consistentie en stabiliteit willen zien. Dus krijg je de mogelijkheid om een keer per anderhalf jaar je gebruikersnaam te mogen veranderen. Aangezien je hier net vier maanden rondloopt, zijn er nog lang geen anderhalf jaar verstreken en dus zul je nog 14 maanden moeten wachten. Dat zelfde geldt voor iedereen die op 21 april een nickchange heeft gekregen, die kunnen nu ook niet een nieuwe krijgen en ook zij moeten wachten.

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:09

Ale-Gu

'Eel Goe'

Sorry voor alle ongemak, bedacht me dat ik nog een account had dat al wel 1,5 jaar oud was. Toen ik 4 maanden geleden een nieuw account maakte, wist ik niks van een mogelijkheid tot nickchange, dus vandaar.
Dus:
[nickchange]ejss->Junias

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• Harm
  • Niet online
Dat account is geband evenals je andere kloonaccount (waar je vandaag over gemaild bent). Dus nee, ook die nickchange komt er niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 15-08-2006 20:00 ]

Pagina: 1