Ik heb momenteel een ATI radeon 9500 grafische kaart. Deze heeft zowel een DVI als een VGA uitgang. Nu zou ik mijn pc-scherm en LCD-tv willen aansluiten en deze dan in cloon modus draaien. Hier stuit ik op het probleem dat mijn lcd-tv een andere native resolutie heeft (1360x768) als mijn pc-tft (1680 x 1050).
Het zou dus ideaal zijn als ik twee verschillende resoluties kon outputten en toch in cloon mode draaien (dus niet zoiets als extended bureablad ofzo).
In cloon modus moeten nl. beide video-uitgangen dezelfde resolutie draaien en dan heb ik ofwel overscan op mijn lcd-tv of een heel onscherpe resolutie op mijn tft scherm.
Ik heb reeds geprobeerd om de nieuwste catalyst drivers te installeren maar zonder success.
Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen en dacht aan de GF7600GT.
Nu is mijn vraag of dit met behulp van de nvidea drivers wel voor elkaar zou krijgen ?
btw
pc monitor is een Dell 2007PFW en lcd tv is een Toshiba 32WL66
Het zou dus ideaal zijn als ik twee verschillende resoluties kon outputten en toch in cloon mode draaien (dus niet zoiets als extended bureablad ofzo).
In cloon modus moeten nl. beide video-uitgangen dezelfde resolutie draaien en dan heb ik ofwel overscan op mijn lcd-tv of een heel onscherpe resolutie op mijn tft scherm.
Ik heb reeds geprobeerd om de nieuwste catalyst drivers te installeren maar zonder success.
Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen en dacht aan de GF7600GT.
Nu is mijn vraag of dit met behulp van de nvidea drivers wel voor elkaar zou krijgen ?
btw
pc monitor is een Dell 2007PFW en lcd tv is een Toshiba 32WL66