Eminent EM4114

Pagina: 1
Acties:

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Mijn Eminent modem maakt ineens geen verbinding meer met internet. Hij geeft de melding 'beperkte of geen verbindingsmogelijkheden'. Hij kan ook niet meer in het setup menu komen van het modem.

Geprobeerd:
Modem reset
Kabels gecontroleerd
Internet Protocol gecontroleerd
Provider gebeld: geen storing

Wat kan dit zijn en liever nog hoe los ik dit op ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou (als je gebruik maakt van Windows XP) je verbinding kunnen 'herstellen'. Dat deed hij vannacht ook bij mij, en ik herstelde de verbinding en whoppa ik was weer online :)

Wauw, een sig!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Outerspace schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:59:
Je zou (als je gebruik maakt van Windows XP) je verbinding kunnen 'herstellen'. Dat deed hij vannacht ook bij mij, en ik herstelde de verbinding en whoppa ik was weer online :)
Ook al gedaan ... werkt ook niet. :( Dan geeft hij aan, dat hij het IP-adres niet kan vernieuwen.

Edit: sorry voor de onduidelijk topictitel ! Als een mod hem even kan verduidelijken Heel graag !

[ Voor 19% gewijzigd door Bertuss op 11-08-2006 14:03 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je de modem wel pingen? Misschien zou een ipconfig /renew /release ofzo wel wat op kunnen leveren?

Wauw, een sig!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Als je geen IP krijgt, kun je ook geen IP pingen wat in het subnet ligt van het ip dat je zou moeten krijgen, omdat het te pingen IP dan gewoon niet bereikbaar is.

Stel eens een hard ip in dat in de range van je modem ligt?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.