i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Nieuws is het denk ik wel, het terugtrekken van resources voor het live concept mag toch opmerkelijk heten. Gezien de omvang van MS en hetgeen MS enige tijd geleden over het live concept heeft verteld hoort dit wel thuis op de FP van T.Net
De titel vind ik inderdaad niet goed, het valt me de laatste tijd sowieso wel op dat de titels steeds wervender worden, en minder goed de inhoud dekken.
De titel vind ik inderdaad niet goed, het valt me de laatste tijd sowieso wel op dat de titels steeds wervender worden, en minder goed de inhoud dekken.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
en daar heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen. De titel had wellicht iets voorzichtiger kunnen zijn, maar met het bovenstaande in het achterhoofd vind ik 'm accuraat genoeg. En 'Ex-Live-ontwikkelaar hangt schone was buiten' gaat ook nergens over, zeg nou zelfNieuwswaarde zit hem onder andere in het feit dat het de program manager van het Live-project betreft.
Bovendien is het volgens mij de eerste keer dat een Microsoft-medewerker (Kennedy stopt pas 18 augustus) naar buiten treedt met investeringsdetails en eisen van aandeelhouders. Daarnaast wordt er gesteld dat de voorkeur van het bedrijf op dit moment uitgaat naar het uitrollen van Vista, Office 2007 en Exchange.
Het is dus niet alleen de zoveelste Microsoft-dude die vertrekt, maar ook een bevestiging dat het Live-platform het intern zwaar te verduren heeft binnen MS.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.