Importeren .TPS naar Access?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 14:28

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Hallo is het mogelijk om een .TPS database (topspeed?) te importeren naar Access?

Ik had via google iets kunnen vinden over het installeren van een TOPSPEED ODBC driver. Is dat ergens (gratis) te downloaden? of zijn er andere manieren om een TPS db bestand naar Access te importeren?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Access (en Topspeed) zijn database applicaties en horen in Officesuites en -software thuis. :)

Signature

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Als je een ODBC driver hebt kan je daarna via een ODBC koppeling de tabellen importeren ja. Maar of er gratis topspeed drivers zijn weet ik niet. Misschien kan je daar de leverancier van de database voor benaderen?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 14:28

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Kan ik gratis aan een (trial version?) ODBC driver komen?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

De softvelocity (clarion) ODBC driver is iig niet bepaald gratis. Het lijkt me stug dat er thirdparty odbc drivers voor zijn omdat softvelocity ook de bestandstructuur nooit heeft vrijgegeven.

Resteert de tip van Boss en anders een V&A platform. Iig is GoT dat niet, en ook geen uitwisselforum.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.