[XP] 'Drop-Down menu' uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Ok, dit is vast een hele simpele vraag 8)7 maar ik zoek dr al een tijdje naar, maar kan dr niks over vinden.

Ik heb een aantal partities onzichtbaar en niet toegankelijk gemaakt voor gebruikers (werkt prima), maar wanneer die gebruikers in 'Deze computer' bijv. D:\ intikken, krijgen ze in het 'drop-down' menutje wel de mapinhoud te zien.
Vervolgens kunnen ze er niet bij natuurlijk, maar ik wil niet dat ze dit kunnen zien.

Hoe doe ik dat? :)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:45
Weet je zeker dat het niet gewoon de cache is, van toen ze er nog bij konden? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Rickstah
Morax schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:17:
Weet je zeker dat het niet gewoon de cache is, van toen ze er nog bij konden? :)
Hmmm... :/ zou kunnen...
Moet ik dan schijfopruiming doen?? O+

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06-2024
Conan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:37:
[...]

Hmmm... :/ zou kunnen...
Moet ik dan schijfopruiming doen?? O+
Nee, gewoon rechtermuisklik op je taakbalk, eigenschappen, start menu, en dan al naar gelang je startmenu (normaal of klassiek) custumize kiezen. Voor normaal is het dan naar advanced -> clear list gaan, voor klassiek gewoon de knop clear.

edit: blijkbaar is dit het toch niet. De geschiedenis van IE wissen doet het wel

[ Voor 9% gewijzigd door Brecht Laitem op 11-08-2006 13:46 ]

• Rickstah
Brecht Laitem schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:44:
[...]

Nee, gewoon rechtermuisklik op je taakbalk, eigenschappen, start menu, en dan al naar gelang je startmenu (normaal of klassiek) custumize kiezen. Voor normaal is het dan naar advanced -> clear list gaan, voor klassiek gewoon de knop clear.

edit: blijkbaar is dit het toch niet. De geschiedenis van IE wissen doet het wel
dat wilde ik dus net ook zeggen :P

• Rickstah
niemand die een oplossing weet?
Pagina: 1