Toon posts:

p4c800 legt loodje ?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Het enige wat mijn PC nog doet, is bij booten de fans aanzetten, verder niks.
Er is nog wel 12V en 5V aanwezig vanuit de voeding, dus voeding doet het nog. Geen bios beeps, niks. Ook met alleen de processor aanwezig, geen andere respons.

Iemand nog suggesties voordat ik, waarschijnlijk het slimste, een compleet nieuwe pc moet gaan kopen ? Wel jammer van de rest. :'(

Moederbord: Asus P4C800 deluxe
Graka: AGP 7800GS Gaiward Bliss GS
1 Gb mem.
5x IDE 100GB disks.

Verwijderd

over welke voeding gaat het?

5x IDE disk trekt toch aardig door, kan zijn dat hij ze gewoon niet geboot krijgt.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 16:02
wat heb je zelf al geprobeerd?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Topicstarter
Een AOpen 400W, Helaas, dat dacht ik ook, dus daarom heb ik alles losgekoppeld, op processor na, maar dit maakt geen verschil. Je zou toch denken dat er het een en ander aan piepjes komt als zelfs het geheugen er niet eens inzit... niks dus.

Verwijderd

is niet gewoon alleen je moederbord overleden, dan hoef je alleen die te vervangen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Dan kun je achterhalen welk onderdeel (het meest waarschijnlijk) stuk is en op die manier je probleem oplossen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter idd

Voordat je dat nagelopen hebt valt werkelijk niets te zeggen over oorzaak en dus wat te vervangen. Daarom heeft een topic voor die tijd ook geen zin :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.