Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overdrachtsnelheid Samsung D600 is erg laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bestanden van mijn pc naar D600 (en omgekeerd) kopier gaat dit ontzettend traag. Ik gebruik een datakabel (omdat ik bluetooth maar niet aan de praat krijg, hoewel ik dit heel graag zou gebruiken) van Samsung en Samsung PC Studio 3 met de laatste nieuwe USB drivers.
Mijn gsm is ingesteld op massaopslag, maar weet niet of dit een verbetering is. Ik gebruik voorlopig nog het standaard geheugen van het toestel, misschien dat dit een te lage snelheid heeft en het met een geheugenkaartje sneller gaat?

Iemand een verklaring of kan iemand mij helpen? Een oplossing voor bluetooth mag ook altijd :)

Alvast bedankt!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:06
Wat noem je ontzettend traag? Hoeveel MB in hoeveel seconden? Het kan zijn dat je telefoon op USB 1.0 werkt, dan haal je max 1,5Mbit/s wat 180KB/s is. USB 1.1 haalt 12 mbit, wat ongeveer 1,5MB/s is, en dat is ook niet super snel.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Dit was in mijn geval ook zo, kun je dit trouwens niet beter gewoon in het D600 topic posten ?
via BT gaat het vele malen sneller, ook zou ik gewoon het samsung prog er niet bij gebruiken.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

Topicstarter
Welk programma dan?

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:47
Probeer de widcomm drivers voor bluetooth.
De windows drivers zijn brak en niet echt handig.
Ik gebruik zelf de widcomm drivers voor mijn samsung D500 en dat werk perfect.
meer opties en mogelijkheden.

ik heb de widcomm drivers even online gezet voor je.

Linkje:
http://rapidshare.de/file...luetooth_drivers.rar.html

De software die meegeleverd word met de gsm en bluetooth stick moet je niet gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Blonde op 11-08-2006 17:20 ]

Verwijderd

Geheugenkaartje, en dan in cardreader gaaat ongeveer 120938109x sneller :)
Pagina: 1