Sinds ik het A7V333 moederbord heb, heb ik al vaak problemen gehad met USB, maar de laatste tijd wordt het zo erg dat ik zelfs in XP reboots krijg (systeemlogboek geeft aan dat het mijn onboard USB is die waarschuwingen en 'ernstige' fouten geeft). Andere bijpassende VIA drivers, een Windows re-install en een BIOS flash geprobeerd: maar het heeft helaas niet geholpen.
Nu kun je tegenwoordig voor weinig geld een 4 X USB 2.0 PCI kaartje kopen, dus lijkt mij dat na alle ellende een goede oplossing. Maar daarvoor moet wel (het liefst) de USB in de Bios uit.
In de Bios kan ik twee instellingen vinden, maar ik begrijp ze niet goed:
USB Legacy Support [Auto/Enabled/Disabled].Allows the system to detect a USB Device on startup.
USB Function [Enabled/Disabled]. Set this field to enabled if you want to use USB Devices.
Kan iemand mij uitleggen wat ik nu het beste kan veranderen
. Windows moet wel USB blijven ondersteunen, alleen al mijn standaard moederbord USB poorten wil ik graag uitzetten.
Alvast bedankt
Nu kun je tegenwoordig voor weinig geld een 4 X USB 2.0 PCI kaartje kopen, dus lijkt mij dat na alle ellende een goede oplossing. Maar daarvoor moet wel (het liefst) de USB in de Bios uit.
In de Bios kan ik twee instellingen vinden, maar ik begrijp ze niet goed:
USB Legacy Support [Auto/Enabled/Disabled].Allows the system to detect a USB Device on startup.
USB Function [Enabled/Disabled]. Set this field to enabled if you want to use USB Devices.
Kan iemand mij uitleggen wat ik nu het beste kan veranderen
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door StarWolfer op 11-08-2006 11:15 ]