Toon posts:

Orange sluit 1200 klanten af van ADSL-verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn ADSL Family verbinding bij Orange opgezegd per 31 augustus, maar ben plotseling al op 8 augustus afgesloten. Na een telefoontje met de helpdesk (zelf hebben ze me niks laten weten) blijkt dat ze door een fout 1200 klanten onrechtmatig hebben afgesloten. Nu kan ik dus niet meer bij mijn e-mail, kan niet meer internet bankieren etc. zonder hierop voorbereid te zijn.
De Orange-helpdesk gaf aan dit niet te willen oplossen en zag het als een voldongen feit. Er werd niks geroepen over een schadeloosstelling.

Zijn er meer mensen die hiervan slachtoffer zijn geworden?

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-02 11:37
Kijken of je je automatische incasso kan stopzetten en de abbo kosten nog kunt terug krijgen.

Denk niet dat Orange er veel moeite in gaat steken om jouw voor een paar dagen nog weer een internet aansluiting te geven.

This message was deleted

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:59
Zijn er meer die er last van hebben: Eerder afgesloten dan de bedoeling was door Orange ADSL

Sometimes you need to plan for coincidence

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:41
Bij een goede ISP met babyxl heb je soms in 5 werkdagen weer internet.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
Groenteboer,

Kun je een andere link/verwijzing plaatsen? Bovenstaande link werkt niet.
Ik ben namelijk erg geïnteresserd in andere ervaringen.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

mhr-zip schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:31:
Bij een goede ISP met babyxl heb je soms in 5 werkdagen weer internet.
Bij een goede ISP duurt enkele minuten - als het al voorkomt :) Als de lijn echter een KPN/BBNed-lijntje betreft en dan al door de ISP bij de TelCo is opgezegd, dan moet je toch echt minimaal 14 dagen wachten.

Anyways on-topic: Automatisch incasso stopzetten en eventueel storneren ! Pas op, soms willen ze
't later weer proberen, dus houd je rekening goed in de gaten. Vervolgens schriftelijke klacht indienen en melding maken dat je de rekening niet gaat betalen, daar Orange haar eigen verplichtingen (de Internet-dienst) jegens jou - conform het contract - niet nakomt en dat jij zodanig geen betalingsverplichting hebt.

Als je belt; ook met de helpdesk, altijd naam vragen; je verhaal uitleggen en vragen naar een escalatie-manager om een verklaring te krijgen; daar heb je recht op.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Pagina: 1