Toon posts:

Wazige problemen met opticalls

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola!

Op een computer waar windows 2000 pro op geinstalleerd staat zitten 2 opticall drives. Een dvd rom en een dvd brander. Opzich niks raars, maar zodra er een audio cd wordt afgespeeld dan is het net alsof deze hardware matig versneld wordt. Een tenoren koor wordt een halve vrouwen koor om zo maar te zeggen. Nu staan er verder geen pitch progs op oid enkel media player. Nu heb ik ook andere programma's geprobeerd maar dit lost nix op 8)7

Wie weet wat er loos kan zijn?

Greetz budlight

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja vergeet te melden dat het bij iedere cd zo is. Hardstyle word speedcore haha :)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Met welke geluidskaart zijn de DVD drives verbonden? Heb je wel de nieuwste drivers voor die geluidskaart/chip?

En wat gebeurt er als je de audiobestanden naar de harde schijf kopieert en daar afspeelt? Is het geluid dan wel normaal?

[ Voor 36% gewijzigd door frankknopers op 11-08-2006 11:04 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
De drivers ben ik nu aan het updaten maar ook als ik met winamp een plaatje rip dan wordt dit ook versnel afgespeeld idd :) Kwam er net achter, dus zal het denk ik wel in de geluidskaart zitten ?

Verwijderd

Modbreak:Offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door BalusC op 11-08-2006 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Offtopic.

[ Voor 84% gewijzigd door BalusC op 11-08-2006 12:15 ]

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Waarschijnlijk de drivers van je geluidskaart.

Ik heb dat een keer meegemaakt met een dimension 4500 (geloof ik). Andere drivers nemen was de oplossing voor mij iig.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ja nou goed het probleem is opgelost :) Heb er gewoon even een andere 5.1 geluidskaart in gedrukt en daarmee is het opgelost ! Nou ja opgelost... et zit gewoon in de aansturingen van de oude soundcard. Bedankt voor de hulp. Gooi er maar een slotje op modje :)
Pagina: 1