Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Meer dan 100 resultaten in de pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is het mogelijk om in de PW meer dan 100 resultaten per pagina te krijgen? in de oude PW kreeg je alles op 1 pagina maar dat is nu niet meer en ik kan niet vinden waar ik dat in kan stellen.

@eqjim
ik dacht al dat ik erg dom was dat ik die optie nergens kon vinden, aangezien er niemand te vinden was die zich hier ook aan stoorde

[ Voor 29% gewijzigd door trigger808 op 11-08-2006 11:09 ]

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11 11:47
Top, ik ben dus duidelijk niet de enige die dit erg vervelend vind! Hoe kun je nou normaal (snel) zoeken in de pricewatch als niet alles op 1 pagina staat?

tsja, sinds die reorganisatie van die pricewatch ziet het er wel leuker en overzichtelijker uit, maar ik was nou eenmaal gewend aan die 'chaos'. Ik ctrl-effte gewoon een hoop, works as a charm if you ask me!

[ Voor 42% gewijzigd door EQJim op 11-08-2006 11:13 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We kunnen eventueel wel een layout setting maken van het aantal producten per pagina voor de Pricewatch en de Productsurvey. Je kunt ook gewoon de zoekbox bovenaan de tabel gebruiken als je kennelijk al weet waar je naar op zoek bent.

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11 11:47
Ik weet van de zoekbox, maar het blijft toch heerlijk om alles op 1 pagina te hebben. Dan kun je lekker in je brower zoeken zonder te moeten 'wachten' tot de pagina inlaadt. You could call me 'old-school' ;)

[ Voor 45% gewijzigd door EQJim op 11-08-2006 11:38 . Reden: overbodig ]

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Femme schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:27:
zoekbox gebruiken als je kennelijk al weet waar je naar op zoek bent.
ik wil meestal prijzen vergelijken van meerdere producten (bijv. sd kaarten van 512mb, 1, 2 en 4 Gb).
nomaal deed ik alle termen in de Google searchbar en dan laten highlighten en dan had ik een mooi overzicht.