Need for Speed Most Wanted. Vreemde Hapering bij High res

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
Ik heb een beetje een raar probleem. Als ik NFS:MW op 1024x786 speel met alles op high dan is er niets aan de hand. Maar zodra ik hem op mijn native resolutie van 1280x1024 wil zetten dan doet hij dit in het menu prima en de eerste paar seconden in game ook, maar zodra ik ga racen is mijn fps iets van 1 frame per 10 seconden.
IK dacht eerst dat hij vast liep maar hij gaat gewoon echt iets van een frame verder eens in de 10 seconden. Het geluid doet het dan trouwens ook niet. Het lijkt net of ie zichzelf weer naar 2-D clock snelheden zet ofzo.

Enig idee?

Specs:
3500+ Venice
2 gig DDR
7800 GTX

Moet toch genoeg zijn voor 1280x1024 zonder AA?

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:53

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Penetrator schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:09:

Moet toch genoeg zijn voor 1280x1024 zonder AA?
Zeker weten. Wat doet het spel bij een hogere resolutie? 1600x1200 bijvoorbeeld? (je systeem zou deze resolutie nog makkelijk moeten trekken.)

www.google.nl

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:30
Vreemd.

Drivers en zo up to date? Verder geen grote programma's op de achtergrond? Heb je de nieuwste patch(als die er is ;) )

Try it!

• Penetrator
Haha, soms ben ik toch wel erg laks! Nieuwe patch+nieuwe drivers laat NFS gewoon 1280x1024 met alles op mega bruut draaien. Het enige wat hij af en toe doet is 15 seconden blijven hangen en dan weer doorgaan alsof er nix aan de hand was. (met af en toe wat flikkeringen in de lucht) Maar iig een stuk ebter dan eerst.

Als iemand die pauzes ook nog weet weg te halen is ie helemaal een held!

• Penetrator
Arf! Die rare hapering zit nu ook in WoW.

Wat er precies gebeurt:
-Beeld blijft hangen + geluid stopt (15sec)
-Beeld hangt nogsteeds + geluid alsof je plaat de hele tijd over slaat (10 sec)
-Beeld is "messed up", je ziet dat er wat dingen niet kloppen geluid doet eht wel weer (3 sec)
-Spel gaat gewoon weer verder als of er niets gebeurt is zonder fouten. (soms blijft het beeld nog wel even raar)

Verwijderd

Dan word t zeker tijd voor andere drivers hoor

Draai em zelf op een Athlon 64 3200+, 1gb DDR, Nvidia 6800Xtreme 256MB

En dan op 1280*1024 met AA enabled, en alles op high zonder stotteren

Heb dat stotteren wel al eens gehad met slechte drivers (de standaard van nvidia, de 91 versie heeft er na mijn mening ook wel es last van mja)

• Penetrator
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:50:

Heb dat stotteren wel al eens gehad met slechte drivers (de standaard van nvidia, de 91 versie heeft er na mijn mening ook wel es last van mja)
Welke drivers zou jij suggereren dan?

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hé, ik heb dus precies hetzelfde probleem met NFS. Zelfs bij de laagste instellingen hapert ie nog. Ik draai het dan op een p4, 3 ghz, Radeon 9600XT 256 MB en 1 gig ram. Moet toch makkelijk kunnen. Even ter vergelijking: Battlefield 2 kan ik uitstekend draaien op de hoogste settings.

Heb veel uitgeprobeerd en gedaan met instellingen enzo, maar ik heb het uiteindelijk opgegeven en 'm voor de xbox gedownload...eh genomen :X
Pagina: 1