[JS,PHP en HTML] Probleem met weergave afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-01 10:53
Ik ben sinds kort begonnen aan het schrijven van een gastenboek. Deze is al redelijk klaar en functioneerd al enigsinds naar behoren.
Ik heb dit gastenboek geschreven in PHP, HTML en MYSQL.
Echter wil ik nu smileys toevoegen doormiddel van een stukje javascript.
Ik heb nu de code al ingevoerd en deze werkt naar behoren als ik de pagina laad in HTML.
Echter word normaal gesproken deze HTML pagina geladen doormiddel van het include() command binnen een PHP pagina.

De reden dat dit zo functioneerd is omdat de stylsheet over deze pagina valt en zo de HTML pagina perfect in de styl valt zoals de rest van de site is opgebouwd.

Het probleem is als volgt: Wanneer ik de HTML pagina inlaad doormiddel van het include() command(dus de pagina word geladen als bijvoorbeeld gastboek.php), dan kan ik mij smileys niet meer zien, terwijl dit wel mogelijk is wanneer ik de HTML pagina los van de rest van de site open(dus gewoon als HTML pagina).

Weet iemand hier de oplossing voor? Want ik ben nu echt al lang aan het zoeken geweest... maar helaas

Niks kunnen vinden :S

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verander de pads naar je afbeeldingen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-01 10:53
mag een slotje op.... domme beginners fout :)

Was idd de link die veranderd moest worden, omdat de php page zich elder bevond dan de html page 8)7

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit is inderdaad toch wel iets waar je zelf ook wel uit moet kunnen komen; sterker nog, dat zou het eerste zijn waar ik naar zou kijken wanneer images niet werken. ;)

Volgende keer even goed kijken waar je mee bezig bent dus voor je een topic opent. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.