Toon posts:

Hoe mooie "Stroke Path" in Illustrator?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga mijn kamer restylen en wil dan persoonlijke en originele kunst ophangen. Ik kwam op het idee om line art te maken van mijn vrienden en dat af te laten drukken.

echter heb ik een tutorial gevonden voor Photoshop waarmee je zulke resultaten kan bereiken (ik kan dit nog niet) http://www.melissaclifton...s/scarlett/scarlett17.gif

echter ben ik langs de drukker gegaan en die zegt dat het handiger is vector bestanden aan te leveren ivm het vergroten van het plaatje. Hij raadde mij Illustrator aan en heb die dan ook gehaald.

Echter kan ik niet hetzelfde effect creeren met illustrator. Als ik een path maak kan ik hem niet op dezelfde manier stroken als in Photoshop. Weet iemand hoe dit wel kan?

kijk maar eens naar het bovenstaande plaatje, daar kan je in zien dat bij bijv de lippen de lijn dik begint en dun eindigt. Dit is allemaal perfect in te stellen in photoshop maar ik kan de menu's niet vinden in Illustrator

ik hoop dat het lukt want ik wil graag aan de slag met de "kunst " :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

Verwijderd

Topicstarter
dank je :) jammer genoeg kan ik dus niet een path stroken met een brush? nou ik zal het dan maar gewoon met brush proberen :) (wel lastiger :()

ieder geval bedankt!

zie nu hoe het wel kan.. ideal :D! alleen kan ik pressure/fade niet selecteren :S nouja ik ga wel verder experimenteren :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 15:04 ]