Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bus en trein naar school -> kosten?

Pagina: 1
Acties:

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 01:16
Ik moet met de trein en bus naar m'n volgende school. Het treinstuk is van (plek :), al geregeld) naar Schiedam-nieuwland. Het busstuk is van het bushokje bij mij in de buurt naar het station, wat denk ik hooguit een strip of 3 is.

Ik heb verder totaal geen verstand van het OV, maar is er iets van een combineerabonnement oid? Of mag ik leuk een treinabonnement en busabonnement los nemen?

[ Voor 3% gewijzigd door BHQ op 10-08-2006 23:20 ]

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:42
www.ns.nl Er valt daar wel wat te vinden, heb laatst ook daar even moeten zoeken, er is een combo abbo.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Heb je geen recht op een OV-jaarkaart?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jk_W schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:08:
Heb je geen recht op een OV-jaarkaart?
Hij is nog geen 18. Als je van het vmbo komt en nog geen 18 bent krijg je geen OV-jaarkaart. :)
edit: heet OV-studentenkaart volgens wikipedia :)

[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 10-08-2006 21:11 ]

• BHQ
Hey, houd eens even voor je dat ik bij de onintelligenteren van onze samenleving hoor :{ ;) kan dr ook weinig aan doen overigens

Net ff op de NS site gekeken idd, da's toch best netjes geregeld. 's ochtends vroeg de bus pakken naar het station en vanaf daar de trein naar Schiedam. Zal wel een los bus (eenster lijkt me dan wel voldoende) en treinabonnement worden denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door BHQ op 10-08-2006 21:11 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

momania

iPhone 30! Bam!

treinabonnement kan je ook met zones voor de bus krijgen (geldig in bepaalde zones rond station van vertrek en station van aankomst) :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• BHQ
Oeh da's erg handig om te weten, dankje :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

momania

iPhone 30! Bam!

Yapser schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:13:
Oeh da's erg handig om te weten, dankje :)
je kan ook het beste even op een rustig moment naar een ns loket gaan.
daar vertel waar je vertrekt en waar je naar toe moet en dan kunnen zij je zo vertellen welk abonnement je nodig hebt en hoeveel zones voor de bus enzo :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 12:46

Dido

heforshe

even (5 minuten) op ns.nl zoeken levert het volgende op: jeugdmaandtrajectkaart: 69,20.
Tel daarbij twee zones stad/streek aanvulling a 38 euro, dan kost dat je 107,20 euro per maand.

Wat betekent mijn avatar?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:32
Metal schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:09:
[...]

Hij is nog geen 18. Als je van het vmbo komt en nog geen 18 bent krijg je geen OV-jaarkaart. :)
edit: heet OV-studentenkaart volgens wikipedia :)
Ook niet als je MBO gaat doen? Kan me herinneren dat ik wel een OV kaart had toen na 4havo mbo ging doen

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 20:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

www.9292ov.nl en dan onderaan op prijs klikken ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• BHQ
Bleh, toch al €70. Toch maar de fiets pakken naar het station, een buskaartje erbij zit er niet in ;)

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18
Maand trajectkaart, met een busabbo van 2 of 3 zones erbij moet de truuk doen. Alleen moet je dan elke maand een nieuwe bus/trein kaart kopen, maar is wel de hele week geldig! Ik heb er zelf 1 om van arnhem naar nijmegen te gaan met de trein, en om zowel in arnhem als in nijmegen, 1 zone met de bus te kunnen rijden. Ben er 122 euro voor kwijt.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle werkt zelf @Zadkine, TS ws. wel bekend ;)

Ik weet alleen niet of Schiedam Nieuwland ook een van onze locaties is. Maar ik denk dat je verreweg het goedkoopste uit bent met een railtrajectkaart met 1 aanvullende zone. Da's een combi-kaart, af te sluiten voor (in geval van studenten) 11 maanden. De meeste MBO's hebben overkoepelende contracten met NS zakelijk, waardoor ze die dingen met korting kunnen leveren. Ok, korting is niet zo heel veel, maar toch mooi meegenomen :) Dus ik zou even bij school informeren - je bent echt niet de enige :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BHQ
De school is een Albeda College (jaja, kom maar met alle horror stories..), geen Zadkine ;). Bedankt voor dat contract-tipje :)

Welke les(sen) geef je? gewoon interesse :)

[ Voor 18% gewijzigd door BHQ op 11-08-2006 17:11 ]

Pagina: 1