Toon posts:

Stille - degelijke - midi systeemkast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een nieuw multimediasysteem ben ik op zoek naar een stille en ook degelijke midi systeemkast. Liever geen aluminium omdat mij dat te snel beschadigd.

AOpen H600B SuperTower ATX2, 350W Silent, zwart werd me bij een offerte geadviseerd. Ik vind hem echter te groot en te zwaar, liever een slagje kleiner. Ditzelfde model hebben ze echter niet in een silent uitvoering (iig niet bij informatique), wel een ander model maar die vink te lelijk voor in de woonkamer.

Blijft over een ander merk. Het probleem is dat het bijna aluminium kasten zijn. Gevraagd dus, ervaringen met degelijke midikasten die ook nog eens zo stil mogelijk zijn, en toch voor een betaalbare prijs (max 160).
8)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Coolermaster Centurion 5? Zwart en geen alu (op de strips na die aan de zijkant zitten). Verder maken die kasten (net als alle anderen) geen geluid, tenzij je ze uit je handen laat flikkeren.

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
De Procase Zirco AX FullTower, Zwart, noPSU, ATX kan je naar kijken.
Dit is een degelijk, goed ingerichte kast met een zacht prijsje.
Link naar informatique: http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=351176 (Deeplink warning)
Ik geloof dat hij niet van Alu. is.

[ Voor 7% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 10-08-2006 20:03 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
De Sonata II van Antec? Mogelijk wat aluminium materiaal, maar gewoon een stevige kast :)

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 10-08-2006 22:00 ]