Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan niet synchroniseren, seriele poort is bezet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een laptop en een pda van Palm. Tot nu toe synchroniseerde ik middels Bleutooth en dat ging perfect. Microsoft Office synchroniseerde ik via een Bleutooth langs de seriele poort.
Wanneer ik dit nu tracht te doen geeft de PDA telkens de melding: kan niet synchroniseren, omdat er al een andere 'device' op de seriele poort is aangesloten. Ik zou dus niet weten welke, want ik heb niets aangesloten op de seriele poort. Wie kan me verder helpen.
Het probleem zit hem blijkbaar in de bezetting van de seriele poort. Hoe kan ik daar bij komen om te zien of er iets fout is, of waarmee en waarom deze bezet is? Ik werk met windows XP prof. en microsoft outlook 2003. Misschien is de poort stuk, want er is aan mijn systeem niets veranderd. Zomaar ineens kwam die melding.

Wanneer ik synchroniseer via infrarood dan gaat dat goed, maar Bleutooth geeft serieel problemen, en dat ligt volgens mij aan de laptop, maar weet niet waar te zoeken.

Alvast dank voor het advies, saxofoon :'(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Onder bureau-accesoires zit systeeminfo, daar kun je je hardwarebronnen bekijken.
En ook onder apparaatbeheer kun je een hoop zien, zeker als je de apparaten weergeeft op verbinding :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PDA's horen niet in Overige Hardware maar in PDA's Smartphones enzo
Move OH -> GT

Oslik blyat! Oslik!