Hi,
Ik heb vandaag een nieuwe printer binnen gekregen, een Brother HL 2030.
Nu heb ik deze eerst getest onder MacOSX en dat ging prima (hoefde er niks voor te doen, stond ook meteen in CUPS etc), heb alleen de USB kabel er in hoeven te steken.
Op de gang heb ik een Debian server draaien waar CUPS op draait en een HP OfficeJet G85 mee wordt gedeeld over het netwerk, hiermee zijn geen problemen. Na het inpluggen van de Brother zie ik de volgende melding onder het Administration tabblad in CUPS:
Ik heb vandaag een nieuwe printer binnen gekregen, een Brother HL 2030.
Nu heb ik deze eerst getest onder MacOSX en dat ging prima (hoefde er niks voor te doen, stond ook meteen in CUPS etc), heb alleen de USB kabel er in hoeven te steken.
Op de gang heb ik een Debian server draaien waar CUPS op draait en een HP OfficeJet G85 mee wordt gedeeld over het netwerk, hiermee zijn geen problemen. Na het inpluggen van de Brother zie ik de volgende melding onder het Administration tabblad in CUPS:
De printer wordt hier dus ook herkend, enkel als ik druk op Add This Printer of de Printer manueel toevoeg begint de pagina met laden maar er gebeurd niks. In de cupsd log valt niks hierover te ontdekken, iemand een idee in welke richting ik moet zoeken? Of heeft iemand deze printer toevallig draaien en weet degene of het misschien een driver probleem is?Printers
Add Printer Manage Printers
New Printers Found:
* Add This Printer Brother HL-2030 series (Brother HL-2030 series USB #2)