Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] Reactie op Pushmessage naar iedereen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daarnet ontving ik een Pushmessage van -NMe- dat hij één van mijn posts had verwijderd (omdat ik daarin reageerde op een andere post die hij had verwijderd :P). Deze zelfde Pushmessage is gestuurd naar totaal 3 mensen waarvan er ook (wegens dezelfde reden) posts waren verwijderd.

Nu blijkt één van deze 3 te hebben gereageerd op de pushmessage (via de reageer-knop), maar in plaats van dat de reactie alleen naar -NMe (die de message stuurde) werd gestuurd ontving ik hem ook.

Kortom, als je dus op reageer drukt bij de pushmessages wordt die reactie naar iedereen gestuurd, in plaats van naar de schrijver/stuurder van de pushmessage alleen.

En ik kan de reactie op die Pushmessage niet verwijderen trouwens ;)

'K hoop dat ik het enigszins duidelijk heb uitgelegd ... ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat dat by design is. :) Als eenzelfde bericht jullie blijkbaar alledrie aangaat, dan moet ook iedereen in die discussie daarover mee kunnen praten. Als het wat ernstigers was dan een verwijderd berichtje dan had ik ook gewoon de PM's los verstuurd, maar omdat het hier een FYI betrof leek het me niet erg als andere ontvangers de reacties ook kunnen lezen, áls er al reacties zouden komen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 17:05

TwoR

Gekleurde stippen

Ja inderdaad dat viel mij ook al op alleen zag ik het per ongeluk pas nadat ik het bericht verstuurt had. Ik denk ook niet dat als ik het eerder had gezien het bericht verstuurt zou hebben.

Ik wilde er vanavond ook al een bug topic over openene maar dat hoeft nu natuurlijk niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:21:
Ja inderdaad dat viel mij ook al op alleen zag ik het per ongeluk pas nadat ik het bericht verstuurt had. Ik denk ook niet dat als ik het eerder had gezien het bericht verstuurt zou hebben.

Ik wilde er vanavond ook al een bug topic over openene maar dat hoeft nu natuurlijk niet meer.
Nope, en ikke stuurde net nog een berichtje terug met een beetje dezelfde inhoud (lekker dubbelop weer :P). Nu hebben we dus een lekker lange "PM" staan :+
-NMe- schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:20:
[...]
maar omdat het hier een FYI betrof leek het me niet erg als andere ontvangers de reacties ook kunnen lezen, áls er al reacties zouden komen. :)
Daaruit begrijp ik dat jij e.a. kan selecteren/instellen voor je een Pushmessage verstuurd ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 16:26 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is bij design, en je kunt je inderdaad niet later uitschrijven voor een dm/pm thread. Dat wordt hopelijk wel aangepast in de komende versies van React :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:25:
[...]

Daaruit begrijp ik dat jij e.a. kan selecteren/instellen voor je een Pushmessage verstuurd ?
Ja en nee: door een PM naar meerdere ontvangers tegelijk te sturen krijgen alle ontvangers automatisch ook alle replies. :) Maar dat leek me in dit geval geen ramp. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.