Ik zal wat dieper ingaan op je foto's.
Ik vind nummer 8 en 9 echt de beste van je serie. Nummer 7 kan m'n aandacht ook nog vasthouden. Vooral de lijnen die neer de persoon lopen zijn erg goed gevonden.
Nummer 2 heeft wel wat maar daar zou toch je toch op een of andere manier meer uit kunnen halen. En ik weet dan wel niet precies hoe, maar iets zegt me dat je een heel eind kan komen met dodge and burn. Tis namelijk een vrij drukke foto, waarbij het lichtvlak veel aandacht opeist en je gedeelte wat de foto linkt aan je serie is hierdoor een beetje ondergeschoven. Ik denk dat je met dat doordukken en tegenhouden je de aandacht wat meer kunt lijden en het daardoor een beter foto kunt maken.
Foto 1, 3, 4, 5, 6 en 10 hebben ook wel wat maar ook weer niet. Ik kan het moeilijk verwoorden, maar dat is gewoon meer een gevoel. Ze geven je serie duidelijk meer kracht, maar als losse foto zijn het geen geweldige foto's. Begrijp me niet verkeerd, want ik vind nummer 6 erg leuk in dit topic, en nummer 5 heeft ook wel wat. Maar als je ze (1, 3, 4 en 10) los zou posten in het test- of showcase topic dan denk ik niet dat mensen zo enthousiast zijn als dat je ze in serieverband post. Vandaar het middelmatig.
Edit:
Nog over dat parallax effect.
Wat voor sluitertijd heb je daar bij gebruikt? Vind het toch wel een gaaf gezicht
[
Voor 4% gewijzigd door
Justawitte op 13-08-2006 21:54
]